Marta Życińska, Dyrektorka Generalna Mastercard Europe w Polsce, została przewodniczącą jury 26. edycji Effie Awards Poland! Konkurs Effie to prestiżowa nagroda dla najskuteczniejszych kampanii, a tegoroczna edycja zapowiada się niezwykle emocjonująco! Przygotuj się na podróż po innowacjach i efektywności w marketingu, którą już 3 listopada 2025 roku zwieńczy gala, podczas której zostaną ogłoszeni zwycięzcy konkursu!

Pracami jury 26. edycji konkursu Effie Awards Poland pokieruje Marta Życińska, Dyrektorka Generalna polskiego oddziału Mastercard Europe! W tym roku blisko 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu, reklamy, mediów i biznesu będzie oceniać najskuteczniejsze kampanie na polskim rynku.
Co roku komitet organizacyjny Effie wybiera osobę, która obejmuje funkcję przewodniczącej lub przewodniczącego jury. To rola zarezerwowana dla postaci o silnej pozycji w świecie marketingu i szerokiej biznesowej perspektywie. Marta Życińska idealnie wpisuje się w ten profil – ma wieloletnie doświadczenie zdobywane w Polsce i za granicą, a także zna Effie „od środka” jako jurorka edycji polskich, europejskich i globalnych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jestem zaszczycona, że mogę przewodniczyć jury Effie Poland 2025. Przez wiele lat jako marketerka byłam jurorką tego konkursu, również w edycji europejskiej czy globalnej. Wspaniale będzie ponownie udać się w podróż po najbardziej innowacyjnych i efektywnych kampaniach marketingowych! Bardzo się cieszę, że tegoroczny skład jury to wyjątkowa mieszanka doświadczeń i profesjonalizmu! Jestem przekonana, że zaowocuje to ciekawymi obradami, w efekcie których nagrodzimy najlepsze kampanie. Mam nadzieję podzielić się swoim doświadczeniem zarówno marketingowym, jak i biznesowym. Liczę, że ta podwójna perspektywa, to „bycie po dwóch stronach lustra”, okaże się przydatne dla jurorów – mówi Marta Życińska, Dyrektorka Generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.
Kto jeszcze zasiądzie w jury Effie Awards Poland 2025?
Jako przewodnicząca jury Marta Życińska będzie nadzorować przebieg całego procesu jurorskiego, wspierając liderów grup jurorskich i czuwając nad zachowaniem najwyższych standardów oceny. Będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions. Skład jury tej 14 grupy poznamy niebawem.
Niemal 200-osobowe jury złożone z ekspertek i ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia nadesłane w 27 kategoriach komunikacyjnych. Jury obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się 3 listopada 2025 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Rolę przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:
- GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food: Anna Dzierzędzka, Media & TCP Director, CE PepsiCo
- GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements: Piotr-Gąsienica-Daniel, Dyrektor Strategii, One Eleven
- GRUPA III: Consumer Goods, Services: Marta Ulman, Senior Marketing & Brands Manager, Grupa Pracuj
- GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance: Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu, Doświadczeń Klienta i Zaangażowania Społecznego, Bank BNP Paribas
- GRUPA V: Entertainment, Gaming, Influencers & Social Platforms: Paweł Mrugacz, Marketing Director, The Walt Disney Company
- GRUPA VI: Launch, Retail & Marketplaces: Pawel Gala, CEO Wavemaker
- GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service: Antoni Trela, Partner, Partner CPC Brand Consultants
- GRUPA VIII: Particular Audience & Targeting, Young: Anna Żabczak, Z-ca Dyrektora Marketingu Beverage, Grupa Maspex
- GRUPA IX: Branded Content, Brand Experience: Paulina Rekosz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience, T-Mobile
- GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget
Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i Managing Director MediaPlus - GRUPA XI: Relaunch & Defend: Agnieszka Kwaśniewska, Chief Strategy Officer, Saatchi & Saatchi
- GRUPA XII: Long Term: Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska
- GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding: Tomasz Alberski, Managing Partner, K+Group
Więcej informacji na temat konkursu oraz pełen skład jury można znaleźć na stronie Effie Awards Poland.
Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2024–31.03.2025r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa audytor konkursu, firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Zgłoszenia można nadsyłać tylko do 7 lipca.
Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.