Trudno nie dostrzec ewolucji, jaką Instagram przeszedł na przestrzeni lat – konkretne narzędzia, funkcje i charakter platformy oznaczają coraz większe możliwości sprzyjające zaangażowaniu i… sprzedaży. Jasne, te słodkie owoce nie dojrzeją do zbiorów wraz z jednym postem czy rolką, mowa tu o całym przemyślanym ekosystemie obejmującym content, performance marketing i inne działania. Niemniej jednak warto znać formaty i schematy, które pomogą Ci budować sprzedaż na platformie. Dzisiaj dowiesz się o kilku z nich.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak tworzyć treści sprzedażowe bez kuszenia klientów 15. promocją w roku, 10. rabatem lub „super niską” ceną,
- jak zbudować na Instagramie przemyślany ekosystem marki wspierający zaangażowanie i sprzedaż,
- jak tworzyć różnorodne angażujące posty budujące wizerunek marki, a jednocześnie zachęcające do zakupu,
- jak działają schematy sprzedażowe i jak ich skutecznie użyć na Instagramie: problem – rozwiązanie, storytelling sprzedażowy, społeczny dowód słuszności, mechanizm straty czy sprzedaż poprzez edukację.




