W erze nadpodaży treści i rozproszonej uwagi odbiorców wyróżnienie się w gąszczu informacji to jedno z wyzwań firm B2B. Nie bez powodu na popularności zyskują treści wideo. Format ten nie tylko przyciąga uwagę, lecz także w przystępny sposób wyjaśnia nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia, co czyni go świetnym narzędziem do wykorzystania w procesie wsparcia sprzedaży. Poznaj pięć sprawdzonych sposobów na zastosowanie wideomarketingu w B2B.

Z tego artykułu dowiesz się:
- w jaki sposób wideomarketing wspiera proces sprzedaży B2B na różnych etapach,
- jakie pytania warto zadać przed rozpoczęciem działań wideomarketingowych w B2B,
- jakie formaty i miejsca publikacji treści wideo są najskuteczniejsze w marketingu B2B,
- jakie są korzyści ze stosowania wideomarketingu w kampaniach ABM,
- jak wideo referencyjne może pomóc w budowaniu zaufania do marki,
- jak mierzyć skuteczność działań wideomarketingowych w kontekście sprzedaży B2B.