Platforma content marketingowa WhitePress we wrześniu oraz październiku przeprowadza badania efektywności content marketingu. Są one skierowane zarówno do agencji, jak i do firm, które samodzielnie realizują działania content marketingowe. Na podstawie badań powstanie obszerny raport dotyczący form content marketingu, a także ich skuteczności.
– To pierwsze tego typu działanie prowadzone przez naszą firmę i jedno z pierwszych na polskim rynku. Ma ono na celu pokazać zależności, jakie występują pomiędzy wielkością firmy, stosowanymi formami content marketingu czy wydatkami na taki rodzaj promocji. Po uzyskaniu odpowiedzi na pytania powstanie raport, który będzie źródłem wielu wartościowych informacji na temat wykorzystania content marketingu. W badaniach pytamy również respondentów o analizę działań CM i wizję rozwoju CM w perspektywie kilku lat – wyjaśnia cel powstania ankiety dr Paweł Strykowski, współwłaściciel WhitePress.
Ankieta składa się z 20 pytań. Jest podzielona na trzy części: dotyczącą profilu firmy respondenta, omawiającą wykorzystywane formy content marketingu, ich efektywność oraz cele, które stawia przed nimi firma i wreszcie część dotyczącą budżetu oraz prognozowanej przyszłości content marketingu. WhitePress zdecydowało się przekazać 1 zł na Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” za każdy wypełniony formularz.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Ankieta jest dostępna pod tym adresem.
Marketer+ jest patronem medialnym badania.