Vlogi, czyli jak sugeruje pełna nazwa (wideo blogi), to bardziej nowoczesna metoda publikowania swojego życia, swoich opinii czy poglądów, w sieci. Początkowo forma pisana – klasyczne blogi – była niezwykle popularna. Jednak ograniczenie przekazu wyłącznie do płaszczyzny werbalnej szybko przestało wystarczać zarówno twórcom jak i odbiorcom. Forma wideo angażuje nas (konsumentów) zdecydowanie intensywniej niż inne rodzaje przekazywania treści, dzięki temu silniej związujemy się z autorem komunikatu. Fenomenu twórców wideo online, trudno dziś nie zaobserwować. Jak tę popularność wykorzystać w kontekście marek i ich strategii biznesowych? Odpowiedź jest niezwykle prosta, to brand channel.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest i do czego może posłużyć odpowiednio poprowadzony brand channel,
- jakie marki powinny zdecydować się na uruchomienie brand channel,
- jak dopasowywać reklamę do konkretnego odbiorcy w oparciu o wskaźniki Google Analytics.