Strategia to nieodłączny element sukcesu w biznesie. Jeśli zastanawiasz się, jak ją stworzyć i sprawnie wdrożyć, aby osiągnąć zakładane cele, przeczytaj nowe wydanie „Marketera+”. Tematem przewodnim 61. numeru jest budowanie strategii marketingowej i sprzedażowej. W dodatku specjalnym znajdziesz inspiracje i pomysły na upominki biznesowe.
Nasi eksperci – zajmujący się marketingiem, brandingiem, komunikacją czy analityką – podpowiadają, jak przygotować i wdrożyć spójną strategię, dzięki której Twoja firma będzie osiągać zakładane cele (zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe).
Z lektury dowiesz się m.in.: jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki, jak z głową ułożyć działania marketingowe, jak strategicznie podejść do komunikacji i wybrać właściwe kanały, jak wykorzystać matrycę pozycjonowania brandu jako narzędzie warsztatowe, jak wpisać prosty język w strategię marki oraz jaka jest rola marketingu afiliacyjnego w sprzedaży. Poznasz też wskazówki, jak tworzyć efektywne strategie z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI oraz danych z Google Analytics 4.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów „Marketera+” nr 61 o budowaniu strategii marketingowej i sprzedaży
Nasi autorzy sporo uwagi poświęcają aspektom strategicznym w firmach B2B. Pokazują, jak przeprowadzić integrację działów marketingu i sprzedaży oraz w jaki sposób account-based marketing zmienia zasady gry na rynku. Opisują też wyzwania, strategie i dobre praktyki w komunikacji do klientów biznesowych.
Jeśli natomiast chcesz się dowiedzieć, czego o biznesie uczy Wes Anderson, co łączy „Bridgertonów” z Warszawskim Koksem i dlaczego marketingiem rządzą metafory, zachęcamy do lektury inspirujących felietonów.
W nowym wydaniu „Marketera+” znajdziesz również dodatek specjalny o upominkach biznesowych wraz z wieloma pomysłami na prezenty. Przeczytasz, jak wywołać efekt „wow” wśród pracowników i wykorzystać potencjał welcome packów w komunikacji, a także jak projektować kreatywne wysyłki, które podbiją serca klientów i poniosą się w social mediach. O trendach i wyzwaniach na rynku gadżetów reklamowych opowiadają przedstawiciele Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Lekturę numeru proponujemy jednak rozpocząć od ciekawej rozmowy na temat definicji marki, największych mitów brandingu oraz skutecznej strategii. „Zdrowie Twojej marki jest jak zdrowie człowieka – jeśli będziesz czekać, aż pojawi się problem, może być już za późno” – mówi Howie Chan, strateg marki z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu brandów w branży opieki zdrowotnej.
Zamów „Marketera+” nr 61 o budowaniu strategii marketingowej i sprzedaży
Z „M+” 61 dowiesz się m.in.:
- jak z głową ułożyć działania marketingowe – od koncepcji po wykonanie,
- jak korzystać z segmentacji przy budowaniu strategii marki,
- jak wykorzystać matrycę pozycjonowania marki jako narzędzie warsztatowe,
- jak odkryć i zakomunikować unikatowość brandu,
- jak zadbać o spójność komunikacyjną marki,
- kim jest brand hero i jaką może pełnić funkcję w strategii marketingowej,
- jak krok po kroku wprowadzić prosty język do komunikacji marki,
- jak podejść do wyboru kanałów marketingowych dla swojej firmy,
- o czym pamiętać pod kątem integracji działań komunikacyjnych w 2024 r.,
- jak tworzyć efektywne strategie z wykorzystaniem narzędzi opartych na AI,
- jak wykorzystać dane z Google Analytics 4 w planowaniu strategii marketingowej,
- jaka jest rola marketingu afiliacyjnego w strategii sprzedaży,
- jak przeprowadzić integrację działów marketingu i sprzedaży w firmach B2B.
„M+” 61 to aż 148 stron lektury, która pomoże Ci zbudować i wdrożyć skuteczną strategię marketingową i sprzedażową w Twojej firmie.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzieli się:
Paweł Białas, Maria Biernacka, Edyta Blachowska, Dominika Bucholc, Howie Chan, Karolina Cichoń, Mateusz Cukierski, Angelika Dąbek, Krzysztof Dworzyński, Adrian Gorczyca, Kasia Jabłkowska, Cezary Jachowski, Marcin Juchimowicz, Piotr Jurgielewicz, Jacek Kall, Edyta Klęczar, Łukasz Kosuniak, Daniel Kotliński, Szymon Lach, Edyta Lisowska, Michał Jan Lutostański, Mateusz Machulski, Łukasz Murawski, Emilia Teofila Nowak, Alicja Rost, Paweł Sala, Maciej Sowa, Katarzyna Stasiewicz, Jacek Szlak, Maciek Sznitowski, Aleksandra Ślusarska, Kasia Ubysz, Paweł Wielkopolan, Agnieszka Wiśniewska, Paulina Włodarczyk, Magdalena Wójcik, Igor Zajda, Paweł Zasuń, Adam Zemełka, Katarzyna Zontak.
Sukces w marketingu i sprzedaży to efekt strategicznego podejścia. Jesteśmy przekonani, że podpowiedzi naszych ekspertów pomogą Ci uniknąć błędów podczas wędrówki na szczyt i osiągnąć wyznaczone cele. Życzymy owocnej lektury!
Zamów „Marketera+” nr 61 o budowaniu strategii marketingowej i sprzedaży