Rok 2020 w znaczący sposób zmienił modele biznesowe i sposoby działania wielu firm, a nawet całych branż. Wbrew obawom analityków polska gospodarka w trzecim kwartale ubiegłego roku wzrosła o prawie 8% – dzięki m.in. odroczonej konsumpcji. Ograniczenia w handlu, poruszaniu się, świadczeniu wielu usług spowodowały jednak, że kto tylko mógł, przenosił działania marketingowo-sprzedażowe do sieci. W planowaniu budżetu marketingowego w kanale digitalowym warto oprzeć się na sprawdzonych rozwiązaniach – od lat wykorzystywanych w marketingu strategicznym. Oto czym warto się kierować.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są cztery kluczowe strategie dostosowawcze firm w czasie pandemii,
- jakie będą kierunki zmian w strukturze wydatków na media w 2021 r.,
- z jakich etapów składa się planowanie budżetu w kanale digitalowym,
- jak optymalnie wydać na marketing online kilkadziesiąt tysięcy złotych w zależności od typu biznesu.