Zastanawiasz się, jak zmieniają się content marketing i copywriting w dobie sztucznej inteligencji? Chcesz wykorzystać najnowsze rozwiązania i wyprzedzić konkurencję? Przeczytaj uważnie 62. wydanie „Marketera+”. Tematem przewodnim numeru jest content marketing i copywriting w erze AI. Specjaliści i praktycy podpowiadają, jak tworzyć atrakcyjne, spójne i przyciągające uwagę treści z użyciem sztucznej inteligencji.
W najnowszym numerze „M+” Łukasz Majewski opisuje możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy copywritera i content managera. Joanna Staniec dzieli się wskazówkami, jak pisać skuteczne prompty i uzyskiwać wysokojakościowe treści w ChatGPT. W poradniku Krystiana Wydry przeczytasz, jak w narzędziu Midjourney wygenerować obraz za pomocą kilku słów, a Anna Kołodziej pokaże Ci, w jaki sposób krok po kroku przygotować artykuł na bloga z użyciem rozwiązania Jasper.ai. Kwestie prawne związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w content marketingu wyjaśnia Katarzyna Świerkot-Chromik.
Zamów „M+” 62 o content marketingu i copywritingu w erze AI
Z innych artykułów dowiesz się też m.in.: czy to już czas na przywracanie humoru do komunikacji marek, jak stworzyć i wykorzystać kalendarz trendów, aby zwiększyć skuteczność komunikacji, czy warto komunikować się w kanałach, w których nie ma Twojej konkurencji, jak wdrożyć prosty język w firmie, jakie zmiany i wyzwania dotyczą copywritingu SEO czy w końcu jak i dlaczego wykorzystywać user-generated content w komunikacji marki. Odpowiedź na pytanie, kto tworzy lepsze reklamy – człowiek czy sztuczna inteligencja – poznasz w case study kampanii BLIKOMANIA 2023. Z kolei w cyklu „Marketing od kulis” zobaczysz na przykładach, jak marka PanParagon wykorzystuje dane w content marketingu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zachęcamy również do lektury artykułów spoza tematu numeru, które dotyczą m.in. dostępności w biznesie, optymalizacji budżetu reklamowego czy budowy meaningful brand w czasach kryzysów. Na koniec Jacek Szlak dzieli się wnioskami z autorskiego przeglądu ciekawych i kreatywnych kampanii, które powstały w 2023 r.
W tym numerze „M” znajdziesz także dwie rozmowy. O copywritingu w czasach AI opowiada Jarek Kaniewski, który ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży. Z kolei o tym, jak wyróżniać się na zatłoczonym rynku i dlaczego ważna jest wizja lidera, mówi Sunny Bonnell – współautorka bestsellerowej książki „Rare Breed: A Guide to Success for the Defiant, Dangerous, and Different” oraz dyrektorka generalną firmy Motto, która pracowała z takimi markami jak Virgin, Google czy Microsoft.
Zamów „M+” 62 o content marketingu i copywritingu w erze AI
Z „M+” 62 dowiesz się m.in.:
- jakie trendy zapanują w content marketingu w 2024 r.,
- jak można wykorzystać humor w działaniach contentowych marki,
- czy warto komunikować się w kanałach, w których nie ma Twojej konkurencji,
- jak rozpocząć wdrażanie prostego języka w firmie,
- jak wykorzystać wiedzę o mózgu w tworzeniu treści,
- jak stworzyć kalendarz trendów dla własnej marki,
- jak wykorzystać sztuczną inteligencję w content marketingu i copywritingu,
- jakie narzędzia AI warto zastosować w pracy marketera,
- jak skutecznie pisać prompty i uzyskiwać wysokiej jakości treści w ChatGPT,
- jak krok po kroku stworzyć obraz za pomocą Midjourney,
- jak przygotować artykuł na bloga z użyciem Jasper.ai,
- jak opowiadać́ historie przy wsparciu sztucznej inteligencji,
- jak bezpiecznie pod kątem prawnym wykorzystywać AI w content marketingu,
- jak i dlaczego korzystać z treści od użytkowników.
„M+” 62 to 116 stron lektury, która pomoże Ci tworzyć atrakcyjne, przyciągające uwagę i skuteczne treści z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
W nowym wydaniu „M+” swoją wiedzą podzieli się:
Daria Anioł, Adam Biegalski, Anna Boenish, Sunny Bonnell, Joanna Burdek, Agata Chmielewska, Marcin Cichocki, Przemysław Dębski, Agnieszka Gałczyńska, Bartosz Jaroszewski, Marcin Kalkhoff, Jarosław Kaniewski, Anna Klimczuk, Anna Kołodziej, Stanisław Konował, Natalia Kryger, Agnieszka Kwiatkowska, Joanna Lastovska, Anita Łatyńska, Łukasz Majewski, Łukasz Murawski, Emilia Teofila Nowak, Magdalena Siwerska, Łukasz Sokołowski, Joanna Staniec, Magdalena Surowiec, Jacek Szlak, Katarzyna Świerkot-Chromik, Krystian Wydro, Julia Zdobylak.
Nie wiadomo jeszcze, w którą stronę rozwinie się sztuczna inteligencja i jak wielki będzie miała wpływ na marketing. Jedno jest pewne: trzeba trzymać rękę na pulsie, bo już teraz możliwości AI są bardzo duże, zwłaszcza w obszarze copywritingu i content marketingu. Jesteśmy przekonani, że lektura tego numeru „M+” pozwoli Ci efektywnie wykorzystywać najnowsze rozwiązania.