Jednym z podstawowych, a zarazem najbardziej kluczowych zadań w pracy marketera jest przygotowanie planu marketingowego, który – właściwie zaprojektowany – pomaga budować silną i konkurencyjną organizację.
Planowanie marketingowe to proces, który pozwala nadać strategii realny kształt. Dzięki temu możemy podejmować korzystne dla naszej działalności decyzje oraz oceniać wyniki, które osiągnęliśmy. Przede wszystkim jednak zyskujemy szansę na oszacowanie możliwości rozwoju firmy w odniesieniu do posiadanych zasobów, co będzie niezwykle przydatną wskazówką na trudnej drodze prowadzenia działalności biznesowej.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zamów e-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego”
E-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego” jest praktycznym poradnikiem, który z powodzeniem może być traktowany jako solidny fundament pod opracowanie skutecznego i unikalnego planu marketingowego dostosowanego do profilu przedsiębiorstwa. Publikacja jest również skarbnicą wiedzy, która pomoże w znalezieniu odpowiedzi na wiele pytań, wśród których wyróżnić można m.in.:
- Jak opracować misję i strategię firmy?
- Jak postawić wartościowe cele?
- Jak zdobyć przewagę konkurencyjną na rynku?
- Jak poprawnie przeprowadzić analizę SWOT?
- Jak określić rynek docelowy?
- W jaki sposób przygotować narzędzia marketingu mix?
- Jak efektywnie przeprowadzić ewaluację planu marketingowego?
Dodatkowo e-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego” poszerzony został o praktyczne ćwiczenia oraz formularze będące doskonałą podstawą każdego dopracowanego i skorelowanego z rzeczywistymi możliwościami planu marketingowego. A taki właśnie tę wyboistą drogę, jaką podąża każdy mający aspiracje przedsiębiorca, pomoże zmienić w trasę pełną przydatnych drogowskazów.
Autorami e-booka są Bartłomiej Kukuła i Joanna Pikuła-Małachowska. Publikacja liczy 59 stron.
Zamów e-book „Od planu marketingowego do działania marketingowego”