Jakie wyzwania stoją obecnie przed środowiskiem marketingowym według Polskiej Organizacji Reklamodawców? Jak budować silny głos działu marketingu przy stole zarządczym firm? Jak udowodnić efektywność działań marketingowych? Jak skutecznie zbierać dane cross-mediowe? Odpowiedzi m.in. na te pytania w nowym odcinku „Marketer+ Podcast” udzielają Elżbieta Gorajewska i Dariusz Maciołek – dyrektor zarządzająca oraz prezes zarządu POR.

Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, jak wzmacniać pozycję reklamodawców na rynku mediowym oraz jak skutecznie komunikować realną wartość marketingu w swojej firmie, koniecznie posłuchaj tego odcinka „Marketer+ Podcast”. Doświadczone głosy branży – Elżbieta Gorajewska i Dariusz Maciołek z Polskiej Organizacji Reklamodawców – dzielą się wskazówkami na temat budowania wpływu działu marketingu, modelu efektywności i zbierania danych w złożonym środowisku mediowym. To rozmowa, która inspiruje do bardziej świadomego kształtowania swojej roli jako marketera – niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz karierę, czy masz już za sobą lata doświadczeń.
Goście: Elżbieta Gorajewska, Dariusz Maciołek
Elżbieta Gorajewska – dyrektor zarządzająca Polskiej Organizacji Reklamodawców. Socjolożka, konsultantka, doradczyni, prelegentka i mentorka. Przez ponad 23 lata kierowała firmą AGB (obecnie Nielsen Media), którą wprowadzała na rynek polski i budowała jej pozycję. Wcześniej pracowała w CBOS oraz GfK Polonia. Zaangażowana w działalność społeczną – wieloletnia prezeska Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku, była przedstawicielka Polski w European Media Research Organization. Jurorka w wielu konkursach branżowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Dariusz Maciołek – CMO & CXO w BNP Paribas Bank Polska, gdzie odpowiada za budowanie marki, wsparcie marketingowe poszczególnych linii biznesowych, realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej, rozwój mediów społecznościowych, PR i komunikację wewnętrzną, sponsoring, eventy i badania marketingowe. Wcześniej związany z Aviva Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej. Zdobył tytuł CMO Roku 2021 magazynu Media & Marketing Polska oraz AD Marketera Roku w konkursie AD WO/MAN Roku 2020. W 2022 r. otrzymał nagrodę Marketera Roku w prestiżowym konkursie MP Power dla branży eventowej. Za kampanie dla BNP Paribas otrzymał siedem nagród Cannes Lion. Od ponad 10 lat członek jury Effie, Innovation, KTR oraz MixxAwards.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- dlaczego powstała Polska Organizacja Reklamodawców i jakie są jej cele,
- jakie firmy są dziś częścią POR i jak można dołączyć do tego grona,
- jakimi obszarami w ramach grup roboczych obecnie zajmuje się POR,
- jak budować silny głos działu marketingu przy stole zarządczym organizacji,
- jaka jest strategiczna rola marketingu we współczesnym biznesie,
- czym jest model efektywności marketingowej i jak może pomóc marketerom,
- jakie wyzwania wiążą się z gromadzeniem danych cross-mediowych,
- dlaczego ważna jest integracja środowiska marketingowego,
- jak wzmacniać rolę i pozycję CMO w organizacjach,
- dlaczego praca w marketingu może być ciekawa dla młodych ludzi.
Posłuchaj tego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.