Czy mozolnie budowany przez ostatnie lata profil firmowy na Facebooku z tysiącami fanów wciąż jest do czegoś potrzebny? Dość kontrowersyjnie można stwierdzić, że oprócz tego, że dał możliwość dokładnej analizy odbiorców, czas poświęcony na jego budowanie został… zmarnowany. Mając jednak na ich temat bardzo rozbudowaną wiedzę i inwestując odpowiednie środki w działania reklamowe, możesz osiągnąć doskonałe rezultaty w tym kanale.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak skutecznie wykorzystać możliwości Facebooka do generowania leadów i sprzedaży,
- jakie możliwości daje Facebook Audience Insight,
- dlaczego mierzenie konwersji jest tak istotne i jak w tym celu wykorzystać piksel Facebooka,
- jakie możliwości daje Ci sklep na Facebooku i kampania Lead Ads,
- jakie są zasady optymalizacji kampanii i jak testować poszczególne jej elementy,
- jak przygotować skuteczną kreację do kampanii performance na Facebooku.