Już 24 i 25 września na PGE Narodowym odbędzie się kolejna edycja Festiwalu INSUMMIT. Program wydarzenia to ponad 100 premierowych wystąpień, paneli i warsztatów o najnowszych insightach, zjawiskach oraz trendach konsumenckich i społecznych. Już teraz dowiedz się więcej o tegorocznej edycji festiwalu.
Jaka jest tematyka Festiwalu INSUMMIT
Treści festiwalowe zostały starannie wyselekcjonowane przez radę programową, tak aby dostarczać zweryfikowaną, popartą danymi wiedzę dla wszystkich tworzących innowacyjne strategie, produkty, usługi, marki i polityki. W tym roku organizatorzy poświęcili szczególnie dużo uwagi aspektom odpowiedzialności i efektywności biznesu oraz współczesnym wyzwaniom marketingu.
Przygotowaliśmy w tym roku wyjątkowo różnorodny program, w którym pokazujemy rolę insightów w budowaniu odpowiedzialnego, innowacyjnego i efektywnego biznesu. Prezentujemy także bardzo szeroki przekrój najnowszych zjawisk i trendów konsumenckich, społecznych i kulturowych. Poprzednie edycje festiwalu udowodniły, że INSUMMIT jest wyjątkowym wydarzeniem gromadzącym ekspertki i ekspertów licznych branż, których łączy potrzeba rzetelnej wiedzy o ludzkich motywacjach, postawach i zachowaniach. Publiczność INSUMMIT to w równej części osoby wykorzystujące insighty w codziennej praktyce w działach marketingu, komunikacji czy ESG, jak i dostawcy usług profesjonalnych z agencji badawczych, consultingowych, mediowych czy reklamowych– mówi Anna Karczmarczuk, prezeska IPSOS Polska, odpowiadająca za koordynację prac rady programowej INSUMMIT.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Czego można spodziewać się na festiwalu
W Festiwalu INSUMMIT weźmie udział blisko 1000 osób reprezentujących ponad 300 marek. Wydarzeniu towarzyszą targi branżowe, premiery książek, platformy networkingu oraz spektakl improwizowany. Więcej informacji znajdziesz na www.insummit.pl.
Organizatorami Festiwalu INSUMMIT są Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii.
Za projekt i produkcję festiwalu odpowiada ORA&Funksters.
Partnerem medialnym wydarzenia jest „Marketer+”.