Jeśli ktoś uważa się za osobę racjonalną, twardo stąpającą po ziemi, to sądzi zapewne, że 10 zł zawsze warte jest tyle samo, a 100 zł, bez względu na okoliczności, to zawsze 100 zł. Cóż, to nieprawda. Dowiedz się, jak za pomocą prostych trików możesz wpływać na postrzeganie cen przez klientów.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co oddziałuje na postrzeganie cen przez klientów,
- czym jest zjawisko kotwicy i jak w praktyce możesz je wykorzystać,
- dlaczego na stronie WWW oprócz cen warto pokazać inne wysokie liczby (np. liczbę zadowolonych klientów),
- jak prezentować ceny, aby wydawały się atrakcyjniejsze,
- dlaczego ceny lepiej sortować w kolejności malejącej niż rosnącej,
- jak na decyzję o zakupie sofy może wpłynąć umieszczenie w tle zdjęcia chmur, a jak – pieniędzy.