Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży oraz jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Praktyczne wskazówki znajdziesz w publikacji „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”. Pobierz bezpłatnie i czytaj.

Już nie ewolucja, lecz rewolucja. Jeszcze dwa lata temu mogliśmy mówić, że rynek programów lojalnościowych ewoluuje. Dzisiaj – za sprawą nowej rzeczywistości, w której przyszło nam funkcjonować, a która zweryfikowała podejście firm do partnerów, pracowników i konsumentów oraz wyeksponowała realne potrzeby tych ostatnich – rozmawiamy o jego rewolucji. Jest to więc idealny moment, aby zaktualizować swoją wiedzę na temat lojalności klientów oraz tworzenia skutecznych programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz wsparcia sprzedaży.
W 2022 r. możemy się spodziewać przyśpieszenia rozwoju funkcji aplikacji mobilnych, wzrostu popularności programów subskrypcyjnych, dalszej cyfryzacji oraz personalizacji na każdym poziomie relacji klienta z programem. Filarami takich akcji staną się sztuczna inteligencja, machine learning i automatyzacja.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W odnalezieniu się w nowej rzeczywistości pomoże Ci raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, który redakcja „Marketera+” przygotowała wspólnie z ekspertami. Dowiesz się z niego m.in.:
- jakie zmiany przyniósł 2021 r. w obszarze działań lojalnościowych,
- czy w 2022 r. zmienią się oczekiwania uczestników względem programów lojalnościowych,
- jakie trendy związane z lojalnością wzmocnią się w bieżącym roku,
- jakie są cele programów lojalnościowych w sektorze B2B,
- jak stworzyć efektywny program lojalnościowy oraz jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas jego wdrażania i jak ich unikać,
- czym się kierować przy wyborze systemu do obsługi programu lojalnościowego,
- dlaczego warto prowadzić program lojalnościowy za pośrednictwem aplikacji,
- jakie nagrody są atrakcyjne z punktu widzenia uczestników,
- jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży,
- jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze i co warto wiedzieć o nowoczesnych narzędziach motywacyjnych, które budują długotrwałe relacje.
Pobierz raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”
Wiedzą ekspercką dzielą się w publikacji: Karolina Rojecka (analityczka rynku i kierowniczka projektu odpowiadająca za dział analityki danych i zarządzania projektami B2C oraz B2B w i360), dr Tomasz Makaruk (współwłaściciel i360), Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz (managing partners w Loyalty Point), Łukasz Sznajdrowski (CEO IBSO w Loyalty Starter), Alexander Kubicki (marketing director w Sparta Loyalty), Rafał Grzegrzółka (CEO Grzegrzółka Loterie), Katarzyna Grzywaczewska (dyrektor marketingu PAYBACK Polska), Karol Kamas (dyrektor marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska), Jan Twaróg (strategy planner w Albedo Marketing), Robert Stupczyński (loyalty and database manager w Albedo Marketing), Jarosław Obiedziński (sales manager – partner channel w Canon Polska), Jędrzej Bolek (strategic key account manager w Edenred Polska), Jolanta Jędrysek (wicedyrektor PR w Benefit Systems SA), Olga Pruszkowska (menadżer ds. komunikacji i oferty biznesowej w spółce Katalog Marzeń) oraz Tomasz Błaszczuk (kierownik działu sprzedaży B2B w Emotivo).
Przykładami działań lojalnościowych i motywacyjnych skierowanych do klientów, partnerów oraz pracowników podzieliły się marki: Continental Opony Polska, Dell Technologies Poland, Manufaktura, Many Mornings oraz Stary Browar w Poznaniu.
Partnerem głównym raportu jest Loyalty Point.
Raport bezpłatnie pobierzesz ze strony https://bit.ly/raport-lojalnosc-i-wsparcie-sprzedazy-2022

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?