Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży oraz jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Praktyczne wskazówki znajdziesz w publikacji „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”. Pobierz bezpłatnie i czytaj.
Już nie ewolucja, lecz rewolucja. Jeszcze dwa lata temu mogliśmy mówić, że rynek programów lojalnościowych ewoluuje. Dzisiaj – za sprawą nowej rzeczywistości, w której przyszło nam funkcjonować, a która zweryfikowała podejście firm do partnerów, pracowników i konsumentów oraz wyeksponowała realne potrzeby tych ostatnich – rozmawiamy o jego rewolucji. Jest to więc idealny moment, aby zaktualizować swoją wiedzę na temat lojalności klientów oraz tworzenia skutecznych programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz wsparcia sprzedaży.
W 2022 r. możemy się spodziewać przyśpieszenia rozwoju funkcji aplikacji mobilnych, wzrostu popularności programów subskrypcyjnych, dalszej cyfryzacji oraz personalizacji na każdym poziomie relacji klienta z programem. Filarami takich akcji staną się sztuczna inteligencja, machine learning i automatyzacja.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W odnalezieniu się w nowej rzeczywistości pomoże Ci raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, który redakcja „Marketera+” przygotowała wspólnie z ekspertami. Dowiesz się z niego m.in.:
- jakie zmiany przyniósł 2021 r. w obszarze działań lojalnościowych,
- czy w 2022 r. zmienią się oczekiwania uczestników względem programów lojalnościowych,
- jakie trendy związane z lojalnością wzmocnią się w bieżącym roku,
- jakie są cele programów lojalnościowych w sektorze B2B,
- jak stworzyć efektywny program lojalnościowy oraz jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas jego wdrażania i jak ich unikać,
- czym się kierować przy wyborze systemu do obsługi programu lojalnościowego,
- dlaczego warto prowadzić program lojalnościowy za pośrednictwem aplikacji,
- jakie nagrody są atrakcyjne z punktu widzenia uczestników,
- jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży,
- jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze i co warto wiedzieć o nowoczesnych narzędziach motywacyjnych, które budują długotrwałe relacje.
Wiedzą ekspercką dzielą się w publikacji: Karolina Rojecka (analityczka rynku i kierowniczka projektu odpowiadająca za dział analityki danych i zarządzania projektami B2C oraz B2B w i360), dr Tomasz Makaruk (współwłaściciel i360), Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz (managing partners w Loyalty Point), Łukasz Sznajdrowski (CEO IBSO w Loyalty Starter), Alexander Kubicki (marketing director w Sparta Loyalty), Rafał Grzegrzółka (CEO Grzegrzółka Loterie), Katarzyna Grzywaczewska (dyrektor marketingu PAYBACK Polska), Karol Kamas (dyrektor marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska), Jan Twaróg (strategy planner w Albedo Marketing), Robert Stupczyński (loyalty and database manager w Albedo Marketing), Jarosław Obiedziński (sales manager – partner channel w Canon Polska), Jędrzej Bolek (strategic key account manager w Edenred Polska), Jolanta Jędrysek (wicedyrektor PR w Benefit Systems SA), Olga Pruszkowska (menadżer ds. komunikacji i oferty biznesowej w spółce Katalog Marzeń) oraz Tomasz Błaszczuk (kierownik działu sprzedaży B2B w Emotivo).
Przykładami działań lojalnościowych i motywacyjnych skierowanych do klientów, partnerów oraz pracowników podzieliły się marki: Continental Opony Polska, Dell Technologies Poland, Manufaktura, Many Mornings oraz Stary Browar w Poznaniu.
Partnerem głównym raportu jest Loyalty Point.
Raport bezpłatnie pobierzesz ze strony