Henry Ford – założyciel Ford Motor Company – odpowiedź na postawione w tytule pytanie ujął w jednym zdaniu: „Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest nim umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej”. Bo czym jest sukces marki? To rosnąca sprzedaż, którą możesz osiągnąć dzięki idealnie dopasowanej ofercie i dotarciu z nią do klienta za pośrednictwem właściwych przekazów. Aby móc stworzyć taką ofertę, musisz znać oczekiwania potencjalnych klientów. Dlatego pierwszym krokiem do ich pozyskania jest właśnie poznanie ich potrzeb, motywacji zakupowych, a także zainteresowań.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów oraz jak i gdzie ich szukać,
- jakie narzędzia i kanały komunikacji wykorzystać do pozyskiwania klientów,
- co zrobić, by oferta dotarła do osób, które jej potrzebują,
- jak stworzyć przekaz o ofercie, który zapada w pamięć i powoduje, że klienci wybierają daną markę spośród konkurencyjnych.