Wśród wszystkich współczesnych narzędzi i kanałów komunikacji, stopka mailowa może wydawać się przestarzałym i nieistotnym elementem komunikacji, często bagatelizowanym przez firmy. W rzeczywistości dobrze przygotowany podpis maila może przeważyć nad dalszym kontaktem z klientem i pomóc w sprzedaży.
Stopki wiadomości e-mail w świecie globalnych kampanii marketingowych i mediów społecznościowych dla wielu mogą wydawać się nieznaczącą częścią komunikacji. Firmy często dodają w podpisie suche dane kontaktowe lub zostawiają pracownikom wolną rękę w tworzeniu podpisów. W ten sposób marnują wartościową przestrzeń pozwalającą budować spójny wizerunek, umocnić relację lub lepiej poznać klienta, a nawet promować produkt.
Wiele firm korzysta z dodatkowych rozwiązań, które mierzą satysfakcję klientów lub w przystępny sposób przedstawia informacje o nowej ofercie. Wprowadzanie takich pojedynczych elementów do wiadomości e-mail potrafi jednak być kosztowne, czasochłonne i źle odpowiadać na zwiększenie skali (np. wdrożenie na wszystkich skrzynkach pocztowych firmy). Przy każdej kolejnej zmianie stopki marketing odpowiada za jej wdrożenie w całej organizacji. A jak to wygląda? Czasami trzeba podejść do każdego komputera lub łączyć się z zdalnie z każdym pracownikiem i ustawić wszystko samodzielnie.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jak zatem wprowadzić nowoczesne stopki do komunikacji mailowej bez straty czasu i zasobów firmy? Jeśli Ty lub Twoja firma korzystacie z usługi Exchange w Office 365 (Microsoft 365), Podpisy i noty prawne CodeTwo pomogą stworzyć profesjonalny podpis dla całej firmy kilkoma kliknięciami.
Czym są stopki od CodeTwo?
Podpisy wiadomości email od CodeTwo to aplikacja chmurowa, połączona z kontem Office 365 Twojej firmy. Udostępnia narzędzia znacząco ułatwiające tworzenie i zarządzanie stopkami oraz zapewniające spójność wyglądu podpisów, nawet w mailach wysłanych z telefonu.
Jednolity i profesjonalny branding firmy
Logo firmy, baner informacyjny czy ikony prowadzące do portali społecznościowych sprawiają, że mail wygląda profesjonalnie, co pomaga budować wizerunek. Elementy graficzne są w pełni wspierane przez podpisy CodeTwo i zostają osadzone w treści wiadomości. Dzięki temu klienci już nigdy nie zobaczą ikony czerwonego X w firmowym mailu.
Analizuj wyniki kampanii reklamowych
Chcesz zbadać efektywność swojego mailingu czy jakość obsługi klienta? Dodaj specjalne znaczniki do treści maila, które umożliwią zbieranie danych o kampanii marketingowej i analizowanie ich np. w panelu Google Analytics. Możesz także zamieścić przyciski pozwalające jednym kliknięciem ocenić komunikację po to, żeby zbadać satysfakcję klienta.
Dostosuj harmonogram i automatycznie zmień podpis
Jeśli planujesz kampanię marketingową z wyprzedzeniem, skorzystaj z funkcji Scheduler. Przygotuj podpis, dodaj znaczniki i grafiki, a kiedy nadejdzie zaplanowany termin (np. Black Friday czy termin wdrożenia nowego produktu), podpisy całej organizacji zmienią się automatycznie. Innym sposobem automatyzacji podpisów jest zmiana na podstawie adresata wiadomości, dzięki czemu możesz przygotować różne podpisy dla korespondencji wewnątrz i na zewnątrz firmy.
Personalizuj gotowe szablony lub stwórz własną stopkę
By stworzyć profesjonalny podpis wiadomości email nie musisz być mistrzem HTML-a. Intuicyjny panel zarządzania stopkami i wbudowany edytor szablonów ułatwią przygotowanie stopki czy kampanii marketingowej. Jeśli chcesz jednak stworzyć własny podpis, możesz oddzielnie edytować i dostosowywać każdy z elementów – możliwości są nieograniczone.
Jak wdrożyć stopki CodeTwo?
Jeśli poszukujesz narzędzia, które ułatwi Ci przygotowywanie kampanii reklamowych i pomoże stworzyć spójny wizerunek firmy, skorzystaj z Podpisów i not prawnych CodeTwo w home.pl. Dzięki nim nie tylko wprowadzisz niezawodne narzędzie ułatwiające pracę z podpisami e-mail, ale także otrzymasz nowe możliwości na promowanie oferty i analizowanie wyników swoich kampanii marketingowych.
materiał partnera