Zapytałam kiedyś osoby z mojej społeczności, co ich zdaniem trudniej jest opisać – produkty czy usługi. Odpowiedzi rozkładały się po równo, więc w sumie nie wnosiły nic nowego. Gdy jednak głębiej przeanalizowałam wyniki, okazało się, że ci, którzy sprzedawali produkty, uważali, że łatwiej opisywać usługi, a usługodawcy – że łatwiej pisać o produktach. Roześmiałam się w duchu. Morał z tego wyciągam taki, że najwyraźniej większość osób męczy się przy pisaniu opisów – nieważne, czego one dotyczą.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak i jakie narzędzia wykorzystać, aby szybko stworzyć skuteczne teksty sprzedażowe dla produktów i usług,
- jak z użyciem metody drabinkowania szybko dojść do sedna i prawdziwych potrzeb klienta,
- jak znaleźć powody i motywatory do zakupu i jak określić korzyści dla klienta,
- jaka jest różnica między właściwościami produktu a korzyściami wynikającym z jego zakupu,
- dlaczego warto myśleć o pisaniu tekstów jak o malowaniu obrazów.