Od czego zależy sukces eventu? Co wpływa na wrażenia odbiorców? I jak działać, aby długo zapamiętali oni wydarzenie, na które zostali zaproszeni? Na pozytywny lub negatywny odbiór eventu składają się najmniejsze detale. Jak zatem go zaprojektować, aby feedback od uczestników był naprawdę dobry?

Wybór odpowiedniego miejsca
Jest to niezwykle ważny element całej organizacyjnej układanki. Sam budynek, jego wystrój czy nagłośnienie, wpływa na pierwsze wrażenia odbiorców. W ramce znajdziesz wskazówki, na co warto zwrócić szczególną uwagę, aby już od pierwszego momentu zapewnić gościom pozytywne doświadczenia, na przykładzie Concordia Design w Poznaniu i we Wrocławiu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Projektowanie doświadczeń w 2025 roku
Decyzje związane z logistyką miejsca to nie wszystko. Na początku warto dookreślić też cel, grupę docelową, a następnie przejść do planu eventu. Zadaj sobie kilka kluczowych pytań:
- Jaki cel ma mieć moje wydarzenie – wizerunkowy, sprzedażowy, integracyjny?
- Jaka jest grupa docelowa – partnerzy biznesowi, dyrektorzy, menedżerowie, zespoły lub cała organizacja?
- Jak będą dystrybuowane zaproszenia – komunikacja wewnętrzna, sprzedaż biletów, zaproszenia indywidualne?
- Jaki jest budżet wydarzenia?
Odpowiedzi pozwolą Ci jasno sprecyzować cel, a po samym evencie – zmierzyć jego efektywność.
Przykład
Klient zorganizował spotkanie noworoczne w Concordia Design, aby zintegrować zespół i ułatwić współpracę między działami, które na co dzień kontaktują się głównie online. Zespół Concordia Design Consulting zaproponował kreatywne warsztaty, podczas których uczestnicy, dobrani w grupy, w jakich najmniej się znali, wspólnie tworzyli utwór muzyczny. Dzięki różnorodnym instrumentom i pracy zespołowej warsztaty wzmocniły integrację, zaangażowanie oraz współpracę między działami i pozostawiły niezapomniane wspomnienia.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Jeśli chcesz, aby Twoje wydarzenie było wyjątkowe, sprawdź ofertę wynajmu przestrzeni i projektowania unikatowych wydarzeń na www.concordiadesign.pl. Stwórz niezapomniane doświadczenia dla swoich gości!
Materiał partnera