Jestem przekonany, że w ciągu swojego dotychczasowego życia poznałeś co najmniej kilkadziesiąt osób, które jesteś w stanie wymienić z imienia i przypisać do nich konkretne cechy i historie. Gdybym poprosił Cię o wskazanie osób, które lubisz najbardziej, a następnie z kim poszedłbyś do kina, z kim na siłownię, a z kim zakupy, to wytypowałbyś konkretnych znajomych. Dlaczego? Ponieważ każda z nich dostarcza Ci inne i charakterystyczne dla siebie wartości, które cenisz. Dokładnie w taki sam sposób ludzie postrzegają marki. Dlatego Twoja marka powinna posiadać osobowość i dostarczać wartości, aby mogła nawiązać długotrwałą i silną relację ze swoimi odbiorcami.
Z tego artykułu dowiesz się:
- co wpływa na budowanie osobowości marki,
- jaką wartość dostarczać klientom by sprzedawać więcej,
- jak tworzyć dopasowane do odbiorców treści.