Zgodnie z zasadą content is king wiele sklepów internetowych i stron firmowych decyduje się na prowadzenie bloga. Decyzja jest słuszna - wartościowe i odpowiednio zoptymalizowane treści wspierają pozycjonowanie strony, a dodatkowo edukują użytkowników. O ile z myślą o pozycjonowaniu wystarczy regularnie publikować wysokiej jakości treści, o tyle dla efektu sprzedażowego niezbędne jest również pozyskanie czytelników. Jak efektywnie prowadzić działania na blogu firmowym, aby zainwestowany czas nie poszedł na marne?
Z tego artykułu dowiesz się:
- w jaki sposób możesz zwiększyć efektywność treści na blogu,
- jak ponownie wykorzystać te same treści bez szkodliwości dla pozycjonowania,
- jakie działania przeprowadzić, aby teksty z Twojego bloga nadawały się do publikacji w serwisach zewnętrznych,
- jakie korzyści przynosi ponowne wykorzystanie contentu,
- jak wybrać treści, które warto ponownie wykorzystać - jak przeanalizować ich dotychczasową skuteczność w oparciu o narzędzia.