Wyobraź sobie, że Twoja strategia marketingowa to 30-piętrowy wieżowiec, a narzędzie do marketingu, którego szukasz na 2023 r., to winda. Żeby wjechać na najwyższy poziom, musisz zainwestować w odpowiednie rozwiązanie. Jaką decyzję podjąć?

Rozwijanie marketingu w firmie to niełatwa sprawa. Dla marketera prawdziwym wyzwaniem stają się coraz bardziej rozproszone dane, ograniczenia w personalizacji komunikacji i brak możliwości udowodnienia szefowi sensu swoich działań za pomocą solidnego raportu. Wszystko przez mnożące się aplikacje (np. do landingów, e-mail marketingu, formularzy), które się nie integrują.
Jak podejść do wyboru narzędzia dla zespołu marketingu
Na początek dane. Aż 88% marketerów używa nawet 10 narzędzi, a 29% uważa, że ma ich zbyt wiele w swoim stosie technologicznym. Natomiast 35% boryka się z brakiem integracji między technologiami, a 46% poświęca więcej czasu na przygotowanie i segmentację danych niż na cokolwiek innego.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zapamiętaj
Zbyt duża liczba systemów może spowalniać pracę, tworzyć tarcia z działem sprzedaży i zmniejszać wartość Twojej aktywności.
Jeśli nie bierzesz pod uwagę trendów, takich jak integracja działań marketingu i sprzedaży oraz personalizacja komunikacji, możesz zostać w silosie swoich zadań i tym samym napotkać znaczne ograniczenia w realizacji strategii.
Jak oszczędzić czas, pieniądze i zasoby
Aby nie utknąć na parterze strategii marketingowej i dojechać na 30. piętro personalizacji kontaktu z klientami, spójrz inaczej na dane konsumentów i zaangażowanie w marketing.
Wskazówka
Warto sięgnąć po rozwiązanie typu all-in-one oparte na sprawdzonym CRM, które:
- pomaga monitorować wyniki prowadzonych działań i zwiększać zwrot z marketingu,
- zapewnia spójny dostęp do danych i szczegółową personalizację komunikacji,
- automatyzuje codzienne czynności, przez co zapewnia czas na prace koncepcyjne,
- obniża całkowity koszt użytkowania i integruje się z aplikacjami, bez których nie da się pracować.
Takie możliwości oferuje HubSpot Marketing Hub. Dzięki niemu możesz poświęcić mniej czasu, pieniędzy i zasobów na integrację danych oraz systemów i skupić się na budowaniu relacji z klientami. Możesz wznieść segmentację i personalizację komunikacji na wyższy poziom. A dodatkowo będzie ona rosła razem z Tobą. Nawet jeżeli dziś masz potrzeby sięgające tylko 10. piętra, jeśli zechcesz – zawiezie Cię na 30.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Zapamiętaj
Sercem Marketing Hubu jest system CRM HubSpotu, na którym może stać Twoja strona WWW (HubSpot CMS), pracować dział sprzedaży czy obsługa klienta. W efekcie w jednym miejscu są nie tylko wszystkie narzędzia do prowadzenia kampanii, lecz także wszystkie dane o klientach, historia kontaktów ze sprzedażą czy pełna analityka zachowań na stronie.
Jakie korzyści zapewnia Marketing Hub
Działy marketingu korzystające z Marketing Hubu koncentrują się zazwyczaj na trzech celach: wykorzystywaniu wszystkich danych w jednym miejscu, zwiększaniu liczby leadów oraz automatyzacji swojej pracy. Narzędzie zapewnia (dane HubSpotu):
- większy wzrost liczby leadów przychodzących po 3 (56%), 6 (106%), 9 (123%) i 12 (149%) miesiącach od zakupu,
- większy ruch na stronie internetowej – o 190% po 12 miesiącach,
- więcej zamkniętych transakcji – aż 166-proc. wzrost liczby transakcji zamkniętych po 12 miesiącach.
Kiedy łączysz siły, możesz więcej. HubSpot Marketing Hub z wbudowanym CRM pomaga zespołom marketingowym rozwijać się dzięki narzędziom, które są wydajne samodzielnie, ale jeszcze lepsze razem.
Materiał partnera