Konwersja w projektach e-commerce to słowo klucz powtarzane na spotkaniach branżowych czy w publikacjach blogowych. O konwersji „mówi się”, bo zwiększenie jej chociażby o 0,1% już generuje dodatkowe przychody dla właściciela sklepu internetowego. Raporty opisujące rynek e-commerce wskazują na duże zróżnicowanie współczynnika konwersji w zależności od branży – inaczej konwertują użytkownicy w branży modowej, a inaczej w branży materiałów budowlanych czy RTV AGD.
Z tego artykułu dowiesz się:
- czym jest konwersja i jak poprawić ten wskaźnik,
- jakie narzędzia służą zwiększaniu konwersji,
- jak wykorzystać wiele kanałów do zwiększenia ruchu w e-sklepie,
- jak uatrakcyjnić stronę produktową,
- jak pchnąć swój e-commerce na głęboką wodę, zwiększając sprzedaż,
- o pięciu sposobach na zwiększenie zaufania do marki Twojego sklepu.