Instagram ma już ponad 700 mln aktywnych użytkowników, co sprawia, że jest trzecim pod względem wielkości miejscem generowania contentu społecznościowego, ustępując miejsca jedynie Facebookowi i YouTube’owi. A jeśli dodać do tego dane StatCounter, z których wynika, że w październiku zeszłego roku ruch mobilny po raz pierwszy przekroczył ten generowany z komputerów stacjonarnych, jasne staje się, że marki muszą się odnaleźć w tej mobilnej rewolucji. Jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w tym kanale?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak połączyć konto na Instagramie z Menedżerem firmy krok po kroku,
- jak zaplanować kampanię wizerunkową i sprzedażową na Instagramie,
- jakie grupy odbiorców i formaty kreacji można wykorzystać w kampanii,
- w jaki sposób planować budżet kampanii na Instagramie,
- jakie rozwiązania sprawdzają się w kampaniach wizerunkowych, a jakie w sprzedażowych,
- jak ustawić kampanię w stories krok po kroku.