Kiedy na firmowym fanpage’u rozpętuje się burza, monitoring mediów wskazuje dziesiątki negatywnych wzmianek w prasie, co chwila dzwonią i piszą dziennikarze, a cała firma wchodzi w stan alarmowy – to wiedz, że coś się dzieje. A konkretnie: kryzys. Któż wtedy nie chciałby być jak John Rambo, James Bond i Ethan Hunt w jednym? Samotnie stanąć do walki z szalejącym wizerunkowym pożarem i bohatersko wyprowadzić firmę w bezpieczne miejsce. Brzmi jak zadanie specjalne dla PR-owca, prawda? Otóż nie.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak tworzyć skuteczne zespoły antykryzysowe i optymalnie rozdzielać w nich role,
- jakie zadania realizują poszczególni członkowie zespołu antykryzysowego,
- jakich narzędzi użyć w razie wystąpienia kryzysu,
- jak dzięki odpowiednim pytaniom uporządkować treści kluczowe dla odbiorców komunikacji kryzysowej,
- jak napisać najważniejszy dokument kryzysowy, czyli oświadczenie.