Dlaczego silna marka ma kluczowe znaczenie w procesie pozyskiwania klientów B2B? Od czego zacząć jej budowanie? Jakie pytania powinna zadać sobie każda firma, która kieruje swój produkt lub usługę do klientów biznesowych? Jak przekonać zarząd organizacji do konieczności inwestowania w markę? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Łukasz Kosuniak – konsultant, praktyk i wieloletni menedżer marketingu B2B (m.in. w firmach Samsung i Microsoft).
W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” zagłębiamy się w temat budowania silnej marki B2B. Omówimy, jakie korzyści daje jej stworzenie i dlaczego warto spojrzeć na nią szerzej niż tylko przez pryzmat logo czy reputacji. Dowiesz się, jak istotnie marka wpływa na skuteczność sprzedaży w sektorze B2B oraz jak skutecznie zachęcić zarząd do inwestowania w rozwój brandu. Nasz gość podzieli się wskazówkami, jak przystąpić do pracy nad marką, od jakich metod i pytań rozpocząć, oraz jak uniknąć najczęstszych błędów.
Gość: Łukasz Kosuniak
Konsultant, praktyk i wieloletni menedżer marketingu B2B (m.in. w firmach Samsung i Microsoft). Obecnie wspiera firmy w opracowaniu i realizacji skutecznej strategii marketingowej z wykorzystaniem narzędzi digital marketingu (takich jak marketing automation, social selling, sales enablement).
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Jest autorem i współautorem książek: „Marketing automation krok po kroku”, „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essential”, „B2B Marketing: A Guidebook for the Classroom to the Boardroom”, oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”. Prowadzi bloga i podcast „Business Marketer” oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- czym jest marka w sektorze B2B i co odróżnia ją od marki B2C,
- dlaczego nie należy mylić marki np. z identyfikacją wizualną czy reputacją,
- w jaki sposób marka wpływa na skuteczność działań sprzedażowych w firmach B2B,
- jak przekonać zarząd organizacji do konieczności inwestowania w markę,
- jak rozpocząć proces budowania silnej marki B2B,
- jakie metody i frameworki ułatwiają pracę nad tworzeniem marki B2B,
- jakie są najczęściej popełniane błędy podczas budowania marki B2B oraz jak ich uniknąć,
- jakie zasoby i kompetencje są niezbędne, aby skutecznie budować markę B2B,
- jakie cechy marki mogą mieć szczególny wpływ na decyzje zakupowe klientów biznesowych,
- jakie metryki i wskaźniki przydają się do pomiaru siły marki B2B,
- w jaki sposób wzmacniać markę B2B poprzez działania edukacyjne i content marketing.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.