Jakie elementy powinien zawierać skuteczny budżet marketingowy? O czym pamiętać przy jego tworzeniu? Jakich błędów się wystrzegać? Co robić w przypadku ograniczonych środków na działania marketingowe? Dlaczego dobrze przygotowany budżet jest orężem dla działu marketingu i pozwala mu uzasadnić swoje działania? Odpowiedzi m.in. na te pytania znajdziesz w nowym odcinku „Marketer+ Podcast”, którego gościem jest Maja Wiśniewska-Hardek, head of marketing w firmie SMSAPI.
W nowym odcinku „Marketer+ Podcast” zgłębiamy temat planu i budżetu marketingowego, który może zadecydować o sukcesie działań marketingowych firmy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie zaplanować i zarządzać budżetem, nawet w przypadku ograniczonych środków, wysłuchaj rozmowy z Mają Wiśniewską-Hardek, head of marketing w firmie SMSAPI.
Razem z ekspertką omawiamy najważniejsze elementy, które powinien zawierać dobrze przygotowany budżet, a także metody, które warto zastosować podczas jego ustalania. Poznasz również najczęściej popełniane błędy przy planowaniu budżetów marketingowych oraz sprawdzone sposoby, jak ich unikać. Dowiesz się też, jakie czynniki ryzyka warto wziąć pod uwagę, aby budżet był odporny na nieprzewidziane zmiany rynkowe, oraz jak zachować jego elastyczność w zmieniających się warunkach.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Gość: Maja Wiśniewska-Hardek
Head of marketing w SMSAPI – platformie do masowej wysyłki SMS-ów. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digitalowego oraz relacje z odbiorcami za pomocą działań content-marketingowych. Realizuje również strategię PR-ową serwisu.
Szablon budżetu marketingowego od Mai Wiśniewskiej-Hardek pobierzesz tutaj: www.idz.do/szablon.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jakie są najważniejsze elementy, które powinien zawierać dobry budżet marketingowy,
- jakie metody warto zastosować przy ustalaniu budżetu,
- jakie błędy najczęściej popełniają firmy przy planowaniu budżetów marketingowych oraz jak się ich wystrzegać,
- jakie są najważniejsze czynniki ryzyka, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia budżetu marketingowego,
- jak zachować elastyczność budżetu w obliczu nieprzewidzianych zmian rynkowych,
- w jaki sposób identyfikować priorytety dla różnych kanałów marketingowych,
- z jakich danych i wskaźników korzystać przy podejmowaniu decyzji budżetowych,
- jak prowadzić działania marketingowe przy ograniczonym budżecie,
- jakie są najlepsze sposoby na optymalizację budżetu w firmie,
- jak monitorować wydatkowanie budżetu marketingowego,
- jakie umiejętności i kompetencje są kluczowe dla osób zajmujących się budżetem.
Posłuchaj nowego odcinka „Marketer+ Podcast”:
O „Marketer+ Podcast”
„Marketer+ Podcast” to audycja, w której pasja do marketingu spotyka się z praktyczną wiedzą. Eksperci z branży odkrywają przed słuchaczami tajniki skutecznych działań marketingowych, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem oraz cennymi wskazówkami. Każdy odcinek dotyczy innego aspektu marketingu.
Jeśli chcesz być na bieżąco z trendami, poznawać nowe narzędzia, rozwijać swoje umiejętności i zdobywać inspiracje do efektywniejszej pracy, ten podcast jest dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z marketingiem, czy masz już duże doświadczenie, znajdziesz tu inspiracje i konkretne porady, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki.
🚀 Słuchaj „Marketer+ Podcast”, aby zgłębiać kluczowe aspekty marketingu i skutecznie przekształcać teorię w praktykę. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
🎙️ Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: redakcja@marketerplus.pl.
➡️ Współpraca: reklama@marketerplus.pl.