W ostatnich dwóch artykułach przeanalizowałam, co warto robić, a czego nie, jeśli działasz na rynkach japońskim, czeskim lub słowackim albo planujesz tam ekspansję. Dziś skupię się na Rumunii. Dlaczego właśnie ten kraj? Rumuni słyną z silnego poczucia tożsamości narodowej oraz dumy ze swojego pochodzenia – nawet emigranci utrzymują głębokie więzi z ojczyzną. Dlatego w kampaniach marketingowych warto pamiętać również o nich. Zapraszam do niezwykłej podróży po kraju, który zaskakuje na wielu płaszczyznach.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jak robić skuteczny marketing na rynku rumuńskim i jak z głową zaplanować działania,
- ile czasu Rumuni spędzają w internecie i dlaczego tak dużo,
- jakie platformy e-commerce warto wykorzystać w sprzedaży,
- o czym pamiętać w planowaniu działań digitalowych na rynku rumuńskim,
- dlaczego Black Friday w Rumunii jest obchodzony tydzień wcześniej i jakie inne okazje są charakterystyczne tylko dla tego rynku,
- jak tworzyć kampanie i reklamy dopasowane do lokalnego odbiorcy.