25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się Kongres Marketing Automation.
Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Rafał Brzoska szef InPost, który opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w e-commerce, Michał Brański z o2.pl dzielił się wiedzą o krytycznych czynnikach sukcesu branży w e-commerce, a Grzegorz Błażewicz – właściciel SALESmanago mówił o tym jak marketing automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa rolę CMO w firmie. Z kolei Michał Jaworski, dyrektor e-commerce w Rainbow Tours wygłosił wystąpienie na temat personalizowanego retargetingu do anonimowych użytkowników na stronie www z wykorzystaniem dynamicznych rekomendacji produktowych. Natomiast Karol Bzymek z Yves Rocher Polska opowiadał o wykorzystaniu analizy zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym w celu podniesienia konwersji.
Imprezę swoją obecnością uświetnił również Ian Michiels – amerykański analityk rynku marketing automation.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Na stronie internetowej Kongresu Marketing Automation zostały już udostępnione wideo prezentacje tegorocznych prelegentów, z którymi zapoznać się można tutaj.
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.