W dniach 10-11 kwietnia odbędzie się kolejna, siódma edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączące liczne inspirujące prelekcje oraz case study z praktycznymi warsztatami.

Podczas konferencji wystąpią m.in: Paweł Sala (FreshMail), Michał Sadowski (Brand24), Artur Jabłoński (Digitalk), Andrzej Ogonowski (SMSAPI), Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl) czy Błażej Abel (Landingi). Będzie ich można wysłuchać w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach.
Drugiego dnia M@il My Day przenosi się do Centrum konferencyjnego Adgar, gdzie zaplanowanych jest 15 warsztatów, prowadzonych przez ekspertów i praktyków marketingowych.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Co wyróżnia M@i My Day spośród innych konferencji?
To wyjątkowe wydarzenie jest skoncentrowane na jednym kanale, jakim jest email marketing. Branża marketingowa obfituje w szereg konferencji, których tematyka jest niezwykle obszerna, co siłą rzeczy powoduje, że większość tematów traktowana jest powierzchownie. M@il My Day daje kompleksową wiedzę z jednego kanału, to właściwe miejsce dla tych, którzy dopiero rozpoczynają przygodę z email marketingiem jak i tych, którzy chcą poznać najnowsze trendy. Dodatkowo, przedłużeniem wystąpień prelegentów z pierwszego dnia są warsztaty, podczas których uczestnicy mają możliwość poznania zagadnień w praktyce. W sumie na uczestników czeka aż 350 minut prelekcji i 240 minut warsztatów – skondensowana dawka wiedzy w 2 dni.
Co czeka na uczestników pierwszego dnia konferencji?
Pierwszego dnia konferencja odbędzie się w warszawskim Multikinie, w Złotych Tarasach. Przez cały dzień ponad pół tysiąca uczestników będzie mieć możliwość wysłuchania 15 ekspertów – to solidna porcja wiedzy z różnych dziedzin marketingu z emailem w tle.
Po co na konferencji warsztaty?
Prelekcje pierwszego dnia dają uczestnikom inspiracje, jak lepiej i efektywniej prowadzić swój email marketing oraz inne działania marketingowe i jak integrować te wszystkie kanały. Drugiego dnia uczestnicy poznają dokładniej konkretne obszary marketingowe, tak, aby każdy z nich mógł dostać solidną dawkę praktycznej wiedzy, jak wprowadzić je w swojej firmie. Podczas warsztatów prowadzący dają możliwość przećwiczenia nabytej wiedzy w praktyce oraz zadawania pytań, czyli te elementy, o które trudno podczas konferencji w dużej sali kinowej.
Co jeszcze czeka na uczestników konferencji?
M@il My Day, oprócz niesamowitej dawki wiedzy email marketingowej, to jeszcze trzy rzeczy: catering, networking i afterparty.
Może mało skromnie, ale catering podczas M@il My Day jest benchmarkiem, do którego starają się równać inne konferencje marketingowe. Potwierdzają to sami uczestnicy każdego roku.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Przerwy pomiędzy prelekcjami wykorzystywane są na networking i poznanie potencjalnych partnerów biznesowych. Jest to również możliwość porozmawiania z naszymi specjalistami od email marketingu.
Networking kontynuowany jest podczas afterparty, które niezmiennie od kilku lat odbywa się w barze “Zamieszanie”, na uczestników czeka open bar, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie ;)
Czy otrzymam certyfikat?
Każdy uczestnik otrzyma nie tylko certyfikat, ale i 20 punktów DIMAQ.
Czy mogę liczyć na jakiś rabat?
Napisz konferencja@mailmyday.pl, a organizatorzy przygotują odpowiednią dla Ciebie ofertę :)
Gdzie znajdę więcej informacji o konferencji?
Aby sprawdzić agendę, prelegentów lub kupić bilet, wystarczy odwiedzić oficjalną stronę Mail My Day.