Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.
Mimo wszystkich swoich zalet wideomarketing jest dziedziną pełną zawiłości, w których łatwo się zagubić. Chcemy więc, by ten – ostatni w 2015 roku – numer magazynu „Marketer+” był przewodnikiem po nie do końca znanym, ale pełnym ciekawostek i sprzedażowego potencjału świecie wideomarketingu. Najnowsza publikacja naszego wydawnictwa, nie tylko poprowadzi Czytelników przez meandry aktualnych trendów, ale również wskaże, na końcu której z wydeptanych już ścieżek można znaleźć długo poszukiwany sukces.
Na 112 stronach tego numeru „Marketera+” zamieściliśmy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące tej dziedziny marketingu, m.in.:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
- jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
- jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
- czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
- jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
- jak zbudować swoją markę na YouTubie,
- jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
- jak stworzyć strategię wideomarketingową
- czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Pełny spis treści nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016:
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO
- Król jest kontent czy content jest królem?
ANALIZY, KOMENTARZE, TRENDY
- Era treści hybrydowych
- Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?
POD LUPĄ: WIDEOMARKETING
- Trendy w wideomarketingu
- Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
- Efektywna dystrybucja wideo w sieci
- Użyteczność treści wideo
- Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
- Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię
- Marki na polskim YouTubie – raport
- Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie
- Marketing wirusowy na YouTubie
- Videomailing – uniwersalne narzędzie marketingu 3.0
LUŹNO RZUCONE
- Jak skutecznie organizować webinary w branży B2B?
- Fenomen Instagrama
CYKLE
- Cyfrowa transformacja marketingu Część 1.
- Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1.
- Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1.
- Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1.
(PO)PRAWNIE
- Wideomarketing – legalne wykorzystanie czyichś kreacji we własnych spotach
PÓŁKA MARKETERA
- Recenzja: Szczęki, czyli w szponach konkurencji
- Przegląd książek
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
- Produkty i usługi wspierające pracę marketera
KALENDARZ MARKETERA
- Wydarzenia: listopad, grudzień 2015, styczeń, luty 2016
FELIETON JACKA SZLAKA
- Bohater brand
DODATKOWE ARTYKUŁY DOSTĘPNE ONLINE NA WWW.MARKETERPLUS.PL
- Product placement na vlogu? Warto spróbować!
- Brand channel – nasz klient, nasz fan