Wideomarketing jest obecnie coraz bardziej liczącą się i popularną dziedziną marketingu. Nie bez powodu – film ma ogromną moc. Odpowiednio przygotowany przekaz wzbudza emocje, porusza wyobraźnię, jest częściej zapamiętywany. Najlepsze produkcje bywają tematem rozmów, sprawiając tym samym, że nie tylko sam komunikat, ale i marka, która jest za niego odpowiedzialna, w naturalny sposób stają się częścią codziennego życia konsumentów. Obecnie wideo bezsprzecznie zdetronizowało słowo pisane czy statyczne obrazy. Dziś tak marketerzy, jak i konsumenci wyraźnie zwracają się w stronę tej formy przekazu.

Mimo wszystkich swoich zalet wideomarketing jest dziedziną pełną zawiłości, w których łatwo się zagubić. Chcemy więc, by ten – ostatni w 2015 roku – numer magazynu „Marketer+” był przewodnikiem po nie do końca znanym, ale pełnym ciekawostek i sprzedażowego potencjału świecie wideomarketingu. Najnowsza publikacja naszego wydawnictwa, nie tylko poprowadzi Czytelników przez meandry aktualnych trendów, ale również wskaże, na końcu której z wydeptanych już ścieżek można znaleźć długo poszukiwany sukces.
Na 112 stronach tego numeru „Marketera+” zamieściliśmy odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania dotyczące tej dziedziny marketingu, m.in.:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- na jakie trendy w wideomarketingu warto zwrócić uwagę,
- jak wykorzystując wideomarketing, zainteresować klienta daną ofertą,
- jaka jest skuteczność wideo w porównaniu z innymi formami branded contentu,
- czy istnieje wideo „tanie i dobre”,
- jakie rozwiązania brać pod uwagę przy dystrybucji wideo,
- jak zbudować swoją markę na YouTubie,
- jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
- jak stworzyć strategię wideomarketingową
- czy jak wykorzystać wirusowość w promocji produktów i usług.
Zamów teraz najnowszy numer „Marketera+”
Pełny spis treści nr 4(19) listopad 2015 – styczeń 2016:
FELIETON JANA CZERNIAWSKIEGO
- Król jest kontent czy content jest królem?
ANALIZY, KOMENTARZE, TRENDY
- Era treści hybrydowych
- Shero, czyli współczesna kobieta – jaka jest i jak z nią rozmawiać?
POD LUPĄ: WIDEOMARKETING

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- Trendy w wideomarketingu
- Inwestycja w wideomarketing. Czy warto wcisnąć „play”?
- Efektywna dystrybucja wideo w sieci
- Użyteczność treści wideo
- Trzy krótkie case’y o wpływie rich mediów na kampanie wideo
- Zbuduj swoją markę na YouTubie – efektywnie planuj i walcz o widownię
- Marki na polskim YouTubie – raport
- Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie
- Marketing wirusowy na YouTubie
- Videomailing – uniwersalne narzędzie marketingu 3.0
LUŹNO RZUCONE
- Jak skutecznie organizować webinary w branży B2B?
- Fenomen Instagrama
CYKLE
- Cyfrowa transformacja marketingu Część 1.
- Jak z social media nindży stać się socialowym sensei? Część 1.
- Optymalizacja stron i sklepów internetowych Część 1.
- Poznaj lepiej swoich odbiorców Część 1.
(PO)PRAWNIE
- Wideomarketing – legalne wykorzystanie czyichś kreacji we własnych spotach
PÓŁKA MARKETERA
- Recenzja: Szczęki, czyli w szponach konkurencji
- Przegląd książek
NARZĘDZIA MARKETERA I PREZENTACJE
- Produkty i usługi wspierające pracę marketera
KALENDARZ MARKETERA
- Wydarzenia: listopad, grudzień 2015, styczeń, luty 2016
FELIETON JACKA SZLAKA
- Bohater brand
DODATKOWE ARTYKUŁY DOSTĘPNE ONLINE NA WWW.MARKETERPLUS.PL
- Product placement na vlogu? Warto spróbować!
- Brand channel – nasz klient, nasz fan