O personal brandingu najczęściej myślimy w kontekście komunikacji marki osobistej. Każda komunikacja na czymś się jednak opiera. Najprościej rzecz ujmując: żeby dobrze się porozumiewać z odbiorcami, nie tylko trzeba znać narzędzia i techniki komunikacji, które będą do tej grupy najlepiej dostosowane. Przede wszystkim trzeba mieć co przekazać. Odkrywanie, układanie i dopracowywanie propozycji wartości oraz projektowanie doświadczeń związanych z marką osobistą jest równie istotne co sama komunikacja – jeśli nie istotniejsze.
Z tego artykułu dowiesz się:
- dlaczego komunikacja to ostatnie, do czego powinna się brać marka osobista,
- na jakich elementach powinna się opierać koncepcja Twojej marki oraz jakie sposoby i narzędzia pomogą je odkryć,
- jak wykorzystać szablon modelu biznesowego do planowania i porządkowania działań związanych z marką osobistą,
- jak analizować, czego potrzebują od Twojej marki odbiorcy i czym jest dla nich to, co im dostarczasz,
- jak przejść przez proces projektowania marki osobistej krok po kroku,
- czy silne marki osobiste to te, które krzyczą najgłośniej.