Zwykły, biały kubek może stać się unikatowym i niezwykłym gadżetem reklamowym. Jest to możliwe dzięki połączeniu różnorodności fasonów i modeli oraz technik znakowania ceramiki reklamowej.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak wykorzystać potencjał bardziej i mniej znanych możliwości platform społecznościowych na etapach projektowania, promowania i rozwijania produktu,
- jakie pytania powinieneś sobie zadać przed wprowadzeniem nowego produktu na rynek,
- jak wykorzystać narzędzia społecznościowe do launchu produktu i poinformowania o nim świata,
- jak sprawić, aby klient w pełni wykorzystał produkt i stał się lojalny,
- w jaki sposób zdobyć ambasadorów marki i o nich zadbać.
Szeroka oferta ceramiki reklamowej
W ofercie Porceline by Maxim znajduje się wiele przedmiotów z zakresu szeroko rozumianej ceramiki reklamowej. Naszymi czołowymi produktami są kubki reklamowe – w asortymencie mamy blisko 100 różnych modeli i fasonów, które zadowolą najbardziej wymagających klientów. Oferujemy kubki porcelanowe, ceramiczne oraz szklane. Jednak kubki to nie wszystko. W naszej ofercie możesz znaleźć także szklanki, kufle czy filiżanki, jak również całe zestawy kawowe na wyjątkowe okazje. Na szczególną uwagę zasługują również opakowania. Każdy z wyżej wymienionych produktów może być umieszczony w pudełku zbiorczym lub jednostkowym (które są dostępne w kilku różnych wariantach). Co ważne, opakowanie także może być zadrukowane, co w połączeniu z kubkiem reklamowym daje bardzo ciekawy efekt.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Bogactwo technik znakowania
Technologia daje nam bardzo duże możliwości. Za pomocą tzw. technik natryskowych można zmienić zwykły, biały kubek w produkt idealnie dopasowany do identyfikacji wizualnej (CI) i barw marki. Techniki te pozwalają barwić kubek wewnątrz lub na zewnątrz na dowolny kolor. Istnieje także możliwość barwienia tylko wybranych elementów kubka, np. jego ucha. Do dyspozycji jest jeszcze wiele innych technik, za pomocą których można stworzyć bardzo unikatowy upominek. Standardowymi technologiami znakowania ceramiki reklamowej są m.in. druk bezpośredni, sublimacja czy kalkomania. Pole do popisu jest jednak znacznie większe. Dotyczy to rzadziej spotykanych metod gwarantujących fantastyczny rezultat, takich jak piaskowanie, grawerowanie laserem czy czasochłonne malowanie ręczne (hand made). W ten sposób można stworzyć wyjątkowy gadżet reklamowy.
Wykorzystanie ceramiki reklamowej
Kubki reklamowe mają bardzo szerokie spektrum zastosowania. Można je wykorzystywać przy bardzo wielu okazjach biznesowych. Do najpopularniejszych należą targi i konferencje, na których spotykasz się ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami. To właśnie na takich eventach kreujesz wizerunek marki, nawiązujesz kontakty i budujesz relacje – nie tylko biznesowe. To idealna okazja do promocji i prezentacji swojej oferty, zazwyczaj w jakże skutecznej formule rozmów face to face. Wtedy upominek w postaci świetnie zaprojektowanego kubka ceramicznego możesz wręczyć osobiście, czemu będą towarzyszyły emocje związane z samym sposobem przekazania prezentu. Kubek reklamowy w takich sytuacjach sprawdza się znakomicie.
Kubki jako gadżety reklamowe są także bardzo często wykorzystywane na różnego rodzaju eventach, szkoleniach czy kameralnych warsztatach. W takich sytuacjach bardzo często znasz imiona uczestników, dzięki czemu możesz przygotować spersonalizowany gadżet.
Dowiedz się więcej na
Materiał partnera