Pandemia COVID-19 sprawiła, że sposób komunikowania się marek diametralnie się zmienił. Uniwersalne, „suche” prezentacje produktowe zostały zastąpione kontekstowym, znacznie bardziej emocjonalnym storytellingiem. Dlatego też w 2021 r. warto zastosować nieco inne podejście do działań z zakresu influencer marketingu. Efektywna kampania wymaga doboru optymalnych kanałów dotarcia, wartościowego contentu, empatycznego story i angażującego kontekstu promocji. A wszystko po to, by zbudować zaufanie potencjalnych klientów i wzbudzić w nich poczucie wspólnoty doświadczeń w nowej rzeczywistości.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zmieniła się rola influencera w działaniach marketingowych,
- w jaki sposób stworzyć angażującą kampanię z influencerami w 2021 r.,
- jak wyszukać realne potrzeby influencerów, które będą mogły zostać zaspokojone przez promowane produkty,
- jakie kryteria doboru influencera będą najważniejsze w nadchodzącym roku,
- jakie formaty okażą się najbardziej angażujące.