„W trakcie pandemii pojawiła się szczególna okazja do pokazania spójności między wartościami, które wyznajemy, a naszym postępowaniem i komunikacją. Rola kurierów stała się jeszcze bardziej dostrzegalna i doceniana” – o budowaniu społecznej kultury odpowiedzialności za przyszłość planety, zaangażowaniu w lokalne kampanie niosące pomoc w trudnych czasach COVID-19, systemowych akcjach CSR, w tym „Kurier prosi: #zostańwdomu”, zeroemisyjności, działaniach PR-owych w nurcie eko oraz nadchodzących planach rozmawiamy z Magdaleną Bugajło, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR w DHL Parcel.
- Strona główna
- Baza wiedzy
- Nowy wymiar CSR – pandemia weryfikuje dotychczasowe strategie
Nowy wymiar CSR – pandemia weryfikuje dotychczasowe strategie
Czytaj więcej w tematach:
Odblokuj dostęp do dodatkowych materiałów
Zapisz się na bezpłatny newsletter!
Odbierz dostęp