Znasz idiom „fish out of water”? Oznacza sytuację, w której trafiasz do całkowicie nowego, nieznanego środowiska i musisz postawić pierwsze, niepewne kroki. Twoje pierwotne oprogramowanie mózgu, wykształcone przez mechanizmy ewolucyjne w celu przetrwania, funkcjonuje teraz w zupełnie innej rzeczywistości – i musi sobie w niej radzić. Jak ciągła ekspozycja na reklamy wpływa na decyzje i uwagę odbiorców? Sprawdź, co warto wiedzieć w kontekście marketingu efektywnościowego.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak Model Zachowania Fogga (FBM) pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji przez konsumentów i jak wykorzystać go w marketingu efektywnościowym,
- jak metody neuronaukowe pozwalają mierzyć emocje i uwagę odbiorców reklam,
- w jaki sposób język i konstrukcja przekazu reklamowego wpływają na zaangażowanie i zapamiętywanie marki,
- jak marki wykorzystują emocje, humor i kontekst kulturowy, aby zwiększać skuteczność swoich kampanii.



