Odzież reklamowa – dlaczego warto się na nią zdecydować?
Oryginalność, czyli jak odróżnić się od konkurencji
Istnieje rodzaj reklamy, który cechuje się oryginalnością i skutecznością, a co za tym idzie – trafia i przemawia do najbardziej wymagających klientów. Jest to odzież promocyjna. Spersonalizowane ubrania reklamowe pozwalają odróżnić się od konkurencji i pozostawić ją daleko w tyle! Poniżej opowiadamy o praktycznych i sprawdzonych sposobach wykorzystania odzieży reklamowej, podajemy realne korzyści wynikające z jej zakupu oraz krótko opisujemy proces tworzenia personalizowanych ubrań.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Rosnąca popularność odzieży reklamowej
Wśród właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw coraz popularniejsza staje się odzież reklamowa, szczególnie ta wysokojakościowa, z sektora premium. Duże przedsiębiorstwa już dawno doceniły jej walory. Ich lista jest naprawdę długa. Jak to się dzieje, że odzież szyta na zamówienie tak znacząco odróżnia markę od innych firm z branży? Wyjaśniamy poniżej.
Wizerunek i wiarygodność firmy, czyli jak działa pierwsze wrażenie
Odzież reklamowa z haftem zdecydowanie łączy się z pozytywnym postrzeganiem marki i jej wiarygodnością. Główną wizytówką firmy jest przecież pracownik. Jego strój nie świadczy wyłącznie o nim, ale także o miejscu jego pracy. Ubrania dopasowane do warunków pracy, takie jak spersonalizowane, eleganckie koszule czy dobrze dobrane, przykuwające uwagę T-shirty, pozytywnie wpływają na wizerunek firmy. Odzież reklamowa z nadrukiem pozwala także zapewnić ład, porządek i klarowny przekaz – warunki, w których klienci chętnie podejmują decyzje zakupowe.
Profesjonalizm, czyli jak zatroszczyć się i o klientów, i o pracowników
Przemyślane i starannie zaprojektowane ubrania reklamowe wpływają na postrzeganie danej marki jako profesjonalnej, rzetelnej i solidnej. Istotne jest też to, że doceniają je nie tylko klienci, ale także pracownicy. Pracownik, który otrzymuje od pracodawcy odzież firmową, jest odciążony od codziennego obowiązku dobierania odpowiedniego stroju. Jednolite ubrania przyczyniają się również do tworzenia zgranych teamów, do powstawania zespołów ludzi, którzy lubią swoją firmę i utożsamiają się z nią.
Pomysł na trafiony prezent dla pracownika w okresie lockdownu
Odzież szyta na zamówienie to praktyczny, a co za tym idzie – trafiony prezent dla pracownika, który (szczególnie w okresie lockdownu i rozpowszechnienia home office) zdecydowanie nie przesiaduje we własnym mieszkaniu w koszuli zapiętej pod szyję. Spersonalizowana, wygodna bluza czy spersonalizowane, ciepłe skarpetki to doskonałe pomysły na gwiazdkowy prezent dla pracowników lub na nagrodę w firmowym konkursie.
To też ciekawy sposób na integrację – konferencja online, na której wszyscy pracownicy pokażą się w kamerach w customowych projektach, z całą pewnością przebiegnie w wyjątkowej atmosferze. Zdjęcia pracowników w personalizowanych bluzach mogą trafić na stronę przedsiębiorstwa, co z kolei z pewnością docenią szukający wysokojakościowego, oryginalnego contentu klienci. Tego typu drobnostki sprawiają, że pracownicy pogłębiają swoje przywiązanie do marki, czują więź z firmą, którą przez to chcą godnie reprezentować.
Jakość premium, czyli dbałość o każdy szczegół
Konsument XXI w. nie bierze pod uwagę wyłącznie ceny. Ważne są dla niego także walory estetyczne, kreatywność, zaangażowanie w sprawy społeczne, takie jak ekologia, a przede wszystkim jakość. Chce on wiedzieć, że przedsiębiorstwo, z którego usług korzysta, tworzą doświadczeni w danej branży pasjonaci, ludzie troszczący się o każdy szczegół. Tylko wtedy produkt, który kupi, czy usługa, z której skorzysta, będą na najwyższym poziomie. Personalizowana odzież firmowa to sposób reklamowania, na który z pewnością zwrócą uwagę klienci zainteresowani produktami i usługami premium. Niepowtarzalny, kreatywny w swoim przekazie i podkreślający wartości marki design może okazać się reklamowym strzałem w dziesiątkę!
Reklama, czyli jak rozwijać swój biznes skutecznie i niedużym kosztem
Nie można oczywiście zapomnieć o podstawowym celu odzieży promocyjnej, jakim jest po prostu reklama. Dbałość o wizerunek firmy, budowanie jej wiarygodności, odróżnianie się od konkurencji, a także troska o klientów i pracowników – to wszystko „efekty uboczne” wynikające z podjęcia decyzji o reklamowaniu swojej marki przy wykorzystaniu ubrań reklamowych. Więcej informacji na ten temat można pozyskać, kontaktując się z liderem w tworzeniu firmowej odzieży z sektora premium – warszawskim przedsiębiorstwem Rascal Industry.
Proces szycia personalizowanej odzieży firmowej – zadanie dla profesjonalistów
Warto jeszcze krótko omówić proces szycia personalizowanej odzieży firmowej – jest on dużo bardziej skomplikowany, niż mogłoby się wydawać. Proces ten składa się z wielu etapów. Każdy z nich jest starannie przemyślany – począwszy od stworzenia projektu, a zakończywszy na najwyższej jakości wykonania. Przy realizacji projektu dokładnie analizuje się takie kwestie jak dobór materiału, wzoru, zdobień (haft 3D lub nadruk – w zależności od wybranego materiału), wielkość i umiejscowienie logo firmy. Podobnie jest z wyborem szwalni. Tylko starannie wyselekcjonowane tworzywa i odpowiednio naniesione zdobienia mogą sprawić, że customowa odzież firmowa zapadnie w pamięć każdemu, a to kolejno przyniesie sukces marketingowy.
Odzież reklamowa – czym warto kierować się przy wyborze?
Decydując się na promowanie swojej marki przez customową odzież firmową, warto zadbać o najwyższe standardy jej wykonania. Tylko wysokiej jakości odzież reklamowa, cechująca się oryginalnym designem i wzorem, który jasno podkreśla wartości marki, może zapewnić przedsiębiorstwu wizerunek autentycznej, profesjonalnej, zaangażowanej, innowacyjnej firmy. Szycie personalizowanej odzieży firmowej dobrze więc zlecić specjalistom – pasjonatom potrafiącym stworzyć niepowtarzalny projekt, który zapadnie w pamięć każdemu. Tylko wówczas inwestycja w odzież reklamową szybko przekuje się na sukces marketingowy.
RASCAL INDUSTRY – Szyjemy odzież na miarę Twojej firmy.
Ubierz z nami swoją markę!
Materiał partnera