Jury konkursu Innovation pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wyłoniło zwycięzców konkursu Innovation. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali, 15 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne media.
Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na niezwykłą statuetkę, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki – jej pomysłodawcy i twórcy – grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Bilety na Galę wręczenia nagród można nabyć na stronie www.innovation.sar.org.pl
Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY
Partner technologiczny: LG
Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, PRoto, Brief, Press.