Jury konkursu Innovation pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wyłoniło zwycięzców konkursu Innovation. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali, 15 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne media.
Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na niezwykłą statuetkę, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki – jej pomysłodawcy i twórcy – grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Bilety na Galę wręczenia nagród można nabyć na stronie www.innovation.sar.org.pl
Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY
Partner technologiczny: LG
Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, PRoto, Brief, Press.