Zbliża się ostateczny termin zgłaszania prac w 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych – ostatnim dniem na wysłanie projektów jest 5 lipca. Publikacje custom publishing można zgłaszać w 12 kategoriach. Oceni je Jury w nowym składzie.
Oprócz nowych osób w Jury dodatkową zmianą w tegorocznej edycji Konkursu jest rozszerzenie kategorii multimedialnej. W tym roku projekt multimedialny będzie można zgłaszać w kategorii wewnętrznej i zewnętrznej.
– Komunikacja z pracownikami coraz częściej wykorzystuje kanały multimedialne, które mają charakter cykliczny, dlatego włączyliśmy je do Konkursu, aby promować najlepsze rozwiązania w tym obszarze – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape, która jest organizatorem Konkursu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!
Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partner strategiczny: TVHR
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patronem medialnym wydarzenia jest Marketer+