Content marketing przynosi markom wiele korzyści. Według raportu IAB Polska dzięki niemu zdecydowanej większości firm udaje się budować pozycję eksperta (64%) i wizerunek marki (60%) oraz wzmacniać jej świadomość (50%)1. Mimo wielu pozytywnych aspektów wykorzystania content marketingu w firmach najważniejszy pozostaje wzrost sprzedaży. A jak wskazuje wspomniany raport, zwiększyć sprzedaż dzięki działaniom tego typu udaje się tylko 24% polskich firm. Jak więc poprawić te wyniki i wykorzystać firmowy podcast jako część strategii content marketingowej, prowadzącej do wzrostu sprzedaży?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak prowadzenie firmowego podcastu przekłada się na sprzedaż w B2B,
- czy podcast jest dla Twojej firmy,
- jak wprowadzić podcast do lejka sprzedażowego i strategii treści,
- dlaczego podcast nie zadziała bez innych treści,
- czym jest repurposing treści i jak z niego skorzystać,
- jak krok po kroku założyć własny kanał podcastowy.