Kac, który kiedyś był raczej powodem do wstydu niż dumy, w dzisiejszych czasach staje się zwykłym elementem weekendowych poranków, o którym wydawać by się mogło – piszą wszyscy imprezowicze w internecie. Czy jednak jest tak rzeczywiście? Czy internauci chętniej niż inni dzielą się dolegliwościami dnia następnego i informują o tym w każdy możliwy sposób? Jak marki wykorzystują tę tematykę i co tak NAPRAWDĘ o kacu wiedzą użytkownicy sieci? Postanowiła to sprawdzić agencja OX Media.
Imprezy, spotkania ze znajomymi, romantyczna kolacja we dwoje – nierzadko w takich okolicznościach pojawia się alkohol. Niestety, spożytkowany w zbyt dużych ilościach prowadzi
nie tylko do szybkiego skończenia spotkania, ale daje sobie we znaki także na drugi dzień. Taką przypadłość w naszym kraju nazywa się kacem i to właśnie jemu autorzy postanowili się przyjrzeć bliżej w raporcie “Polscy internauci a kac”.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- Jak piszą o kacu internauci?
- Czy chwalą się nim, czy unikają raczej dyskusji w internecie?
- Czy użytkownicy sieci zdają sobie sprawę z tego, jakie są przyczyny kaca?
- I dlaczego można mieć kaca po… przeczytaniu książki?
Na wszystkie te pytania odpowiedź znajdziecie w 25-stronnicowym raporcie, przygotowanym przez ekipę OX Media dla polskich internautów. W badaniu wzięła udział grupa badawcza internautów N=400 w wieku 18-35 lat.