Jakie fakty i liczby zbierać oraz analizować, by rozwijać swoją firmę? Jakie są najważniejsze badania, które należy przeprowadzić przed wprowadzeniem produktu na rynek? Czym się różnią badania B2B od B2C? Na czym polega analiza utraty klientów? Jak zrozumieć i poznać grupę senioralną? Jak przygotować się do badań przeprowadzanych z udziałem dzieci? Odpowiedzi znajdziesz w „Marketerze+” 2 (21), którego tematem przewodnim są badania marketingowe.
Marketerzy i właściciele małych biznesów w codziennej pracy skupiają się głównie na tym co generuje zysk dla firmy. Na pytanie, o to, czy prowadzą badania rynkowe i marketingowe, najczęściej pada negatywna odpowiedź. Jako powód przywoływana jest teza o ograniczonych zasobach, czy o niewielkim znaczeniu badań dla rozwoju ich firm. Zarówno w biznesie jak i marketingu intuicja jest ważna, ale czy warto zawierzać tylko jej? Czy ograniczone zasoby nie są tylko “przykrywką” dla strachu, jaki jawi się przed marketerami na myśl o tym co ujawnią badania, i ewentualnych zmianach, jakie w ich wyniku będzie trzeba wprowadzić w organizacji?
Czytając majowo-sierpniowe wydanie „Marketera+” poświęcone tematyce badań marketingowych dowiesz się, jakie są najważniejsze korzyści płynące z różnego typu badań rynku, co i jak mierzyć, poznasz metody badawcze i wskaźniki, które mogą posłużyć Ci do analizy firmy, produktu, usługi, komunikacji, klientów czy konkurencji. Poznasz także ceny badań,dowiesz się jak obecnie wygląda współpraca z agencjami badawczymi i jak do takiej współpracy się przygotować.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Na 140 stronach „Marketera+” 2 (21) znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- jakie fakty i liczby zbierać oraz analizować, by rozwijać swoją firmę;
- jakie są najważniejsze badania, które należy przeprowadzić przed wprowadzeniem produktu na rynek;
- jak przygotować się do badań w segmencie klienta B2B i od czego je zacząć;
- jakich korzyści dostarczają firmom badania satysfakcji klientów;
- na czym polega analiza utraty klientów;
- jakie są najczęstsze błędy w prowadzeniu badań online;
- jak zrozumieć i poznać grupę senioralną;
- jak przygotować się do badań przeprowadzanych z udziałem dzieci;
- ile to kosztuje – jakie czynniki wpływają na ceny badań;
- jakie nowe wyzwania stoją przed marketerami i badaczami przeprowadzającymi badania.
Zamów teraz „Marketera+”
Zestawienia, które znajdziesz w „Marketerze+” nr 2 (21) to:
- jak często badać? jakich narzędzi używać do badań;
- analiza kondycji marki w oparciu o schemat lejka zakupowego;
- wyzwania w realizacji badań mobilnych;
- 10 najczęściej popełnianych błędów przy badaniach online;
- czynniki wpływające na koszty badań satysfakcji;
- od czego zacząć badania, gdy klienci odchodzą;
- narzędzia Google do wykorzystania w badaniach zachowań użytkowników;
- jak przygotować się do badań z udziałem seniorów;
- ciekawostki z badań z udziałem dzieci;
- korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego.
W magazynie znajdziesz także praktyczny dodatek o programach lojalnościowych, którego partnerem jest firma Sodexo, z którego dowiesz się o czym pamiętać, budując program lojalnościowy oraz przewodnik po nowoczesnych eventach.
Zamów teraz „Marketera+”
Wiedzą w „Marketerze+” nr 2 (21) dzielą się: Ewelina Baczkowska, Justyna Bakalarska, Artur Biernacki, Jan Czerniawski, Tomasz Dulinicz, Paweł Duszak, Marta Górazda, Agnieszka Górnicka, Justyna Hoppe, dr Albert Hupa, Marta Janiszewska–Desperak, dr Rafał Jaros, Radek Kaczmarek, Marcin Kalkhoff, Dorota Korczyk, Magda Kowalska, Katarzyna Krzywicka-Zdunek, Anna Kuropatwa, Aleksandra Masłowska, Linda Matus, Anna Miotk, Monika Mostowska-Żybura, Katarzyna Pydych, Michał Pawlik, Piotr Sadowski, Paweł Sala, Szymon Słowik, Katarzyna Sobolewska, Piotr Socha, Tomasz Soluch, Piotr Stohnij, Wojciech Suwiński, Jacek Szlak, Iwona Tuźnik, Wojtek Walczak, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Ilona Zakowicz
Zamów teraz „Marketera+”
„Marketer+” nr 2 (21) dostępny jest w sieci salonów Empik. Archiwalne numery, także w wersji elektronicznej i prenumeratę można zamawiać na stronie internetowej magazynu.