W połowie stycznia br. miała miejsce premiera książki Roberta Zegara i Ewy Lewczak „Podróż menedżera”, wydana przez Wydawnictwo Słowa i Myśli. Wybierz się w podróż, a powrócisz z niej jako prawdziwy lider.
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem.
J.D. Rockefeller
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Każdy pracujący z zespołem poszukuje inspiracji do tego, aby realizować cele, jakie stawiane są menedżerom. Potrzebuje również narzędzi i umiejętności, których doskonalenie krok po kroku pozwala na to, by stać się prawdziwym liderem zespołu.
Książka Podróż menedżera to praktyczny, bogaty w niepowtarzalne ilustracje podręcznik, zawierający sprawdzony zestaw użytecznych wskazówek, ćwiczeń i inspiracji dla wszystkich mających aspiracje do wdrażania rozwojowego stylu zarządzania w swojej organizacji.
Fragment książki:
(…) Powiem tak: po naszych spotkaniach czuję się trochę jak zbyt pewny siebie kierowca, który za namową życzliwych ludzi poszedł na profesjonalny kurs bezpiecznej jazdy samochodem. Wystarczyło kilka podstawowych ćwiczeń na torze, abym odrobił lekcję nieprawdopodobnej pokory i zweryfikował swoje umiejętności. Tak właśnie czuję się teraz – odpowiedział Tomek.(…)
– I uświadomiłem sobie, że nauka „menedżerowania” to proces bardzo rozłożony w czasie. Jeśli mam trochę talentu, a nieskromnie powiem, czuję, że tak jest – potrzebuję sporo pracy, aby doskonalić umiejętności menedżerskie.
Zdałem sobie również sprawę, że zejście ze ścieżki dyrektywnego, wszystkowiedzącego szefa zespołu może mi przynieść tylko większe korzyści. Uwierzyłem też w to, że nawet z ludzi rozproszonych po większym terenie można zbudować efektywną drużynę i wspólnie cieszyć się sukcesami.
Jeśli to wszystko wzbogacę dalszym pogłębianiem twardej wiedzy, która w mojej branży jest niezbędna do wspierania agencji, zawodową satysfakcję mam w zasięgu ręki!
Patroni medialni: Marketer+, THINKTANK, Gazeta MSP, Kariera Managera, szkolenia.com, Nowy Marketing.
Książka w sprzedaży na stronie Wydawnictwa Słowa i Myśli oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.