Social media to nie tylko algorytmy, wskaźniki zaangażowania i kreatywne formaty (tak, wiem – mi też ciężko w to uwierzyć!). To przede wszystkim ludzie i ich psychologia, w końcu, nomen omen, są to media społecznościowe. Jeśli chcesz skutecznie w nich działać, musisz zrozumieć, co sprawia, że użytkownicy lajkują, komentują, udostępniają i – ostatecznie – kupują. Przyjrzyj się temu dokładnie.

Z tego artykułu dowiesz się:
- jakie są istotne mechanizmy psychologiczne, które najlepiej sprawdzają się w social mediach w 2025 r.,
- jak projektować treści socialmediowe, które będą działać organicznie, niezależnie od zmian w mechanizmach platform,
- które marki skutecznie wykorzystują psychologię w komunikacji z odbiorcami platform społecznościowych,
- co sprawia, że użytkownik przestaje przewijać feed,
- jak w praktyce wdrożyć neuromarketing, techniki perswazji i mechanizmy behawioralne do codziennych działań w social mediach.