Rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów. W efekcie rosnącego zainteresowania tą tematyką powstał przewodnik po innowacyjnej technologii marketingu internetowego, zilustrowany przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań – „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data”. Książkę autorstwa Grzegorza Błażewicza wydało Wydawnictwo Naukowe PWN.

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu, a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.
To wszystko spowodowało przedefiniowanie roli marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Książka Rewolucja z Marketing Automation
Przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, działającego w obszarze: zbierania i przetwarzania dużej ilości danych na temat użytkowników, dostarczania spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnienia komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium wiedzy dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. Tytuł jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation, od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
***
Grzegorz Błażewicz – założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch. Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Tytuł: Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Grzegorz Błażewicz
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: PWN