Rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów. W efekcie rosnącego zainteresowania tą tematyką powstał przewodnik po innowacyjnej technologii marketingu internetowego, zilustrowany przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań – „Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data”. Książkę autorstwa Grzegorza Błażewicza wydało Wydawnictwo Naukowe PWN.
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu, a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.
To wszystko spowodowało przedefiniowanie roli marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Książka Rewolucja z Marketing Automation
Przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, działającego w obszarze: zbierania i przetwarzania dużej ilości danych na temat użytkowników, dostarczania spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnienia komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium wiedzy dla marketerów szukających przewodnika po technologiach Marketing Automation. Tytuł jest odpowiedni zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę o Marketing Automation, od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
***
Grzegorz Błażewicz – założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch. Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu.
Tytuł: Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Grzegorz Błażewicz
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: PWN