
Drugi, bezpłatny e-book poświęcony tematyce audytu SEO został właśnie udostępniony przez Agencję WhitePress. Pierwsza publikacja była raportem dotyczącym audytu konkretnej domeny. Tym razem został opublikowany poradnik, który w znacznym stopniu ułatwia przeprowadzanie audytu SEO samodzielnie.
E-book jest kolejnym materiałem udostępnionym w ramach projektu „Nowa koncepcja SEO”, który ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Wiemy, że stworzenie jednego uniwersalnego szablonu audytu wszystkich strony internetowych nie jest możliwe, ze względu na ich różnorodność. Przygotowaliśmy jednak pomocne wskazówki, które mogą być wykorzystane przy analizie niemal każdej strony – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress.pl i jednocześnie autor e-booka.
Materiał jest przeznaczony dla osób, które samodzielnie prowadzą swoje strony internetowe i chciałyby poprawić ich widoczność. Opracowanie umożliwia przejście krok po kroku po każdym aspekcie ważnym pod kątem SEO dla witryny. W 50-stronicowym poradniku, można znaleźć również wskazówki odnośnie tego, czego należy się wystrzegać i na co zwracać uwagę podczas tworzenia zarówno analizy, jak i gotowej strony.
– Mamy nadzieję, że poradnik okaże się pomocny dla wszystkich, którzy samodzielnie promują swoją stronę internetową lub zaczynają karierę jako specjalista SEO. Wiedza zawarta w tym dokumencie pomaga zrozumieć podstawy optymalizacji strony w łatwy sposób – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu „Nowa koncepcja SEO”.
W skład poradnika wchodzi e-book oraz checklista, w której zostały zawarte najważniejsze informacje dotyczące optymalizacji SEO strony. Całość jest do pobrania z dedykowanej podstrony.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?