Drugi, bezpłatny e-book poświęcony tematyce audytu SEO został właśnie udostępniony przez Agencję WhitePress. Pierwsza publikacja była raportem dotyczącym audytu konkretnej domeny. Tym razem został opublikowany poradnik, który w znacznym stopniu ułatwia przeprowadzanie audytu SEO samodzielnie.
E-book jest kolejnym materiałem udostępnionym w ramach projektu „Nowa koncepcja SEO”, który ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
– Wiemy, że stworzenie jednego uniwersalnego szablonu audytu wszystkich strony internetowych nie jest możliwe, ze względu na ich różnorodność. Przygotowaliśmy jednak pomocne wskazówki, które mogą być wykorzystane przy analizie niemal każdej strony – mówi Tomasz Stopka, Product Manager w WhitePress.pl i jednocześnie autor e-booka.
Materiał jest przeznaczony dla osób, które samodzielnie prowadzą swoje strony internetowe i chciałyby poprawić ich widoczność. Opracowanie umożliwia przejście krok po kroku po każdym aspekcie ważnym pod kątem SEO dla witryny. W 50-stronicowym poradniku, można znaleźć również wskazówki odnośnie tego, czego należy się wystrzegać i na co zwracać uwagę podczas tworzenia zarówno analizy, jak i gotowej strony.
– Mamy nadzieję, że poradnik okaże się pomocny dla wszystkich, którzy samodzielnie promują swoją stronę internetową lub zaczynają karierę jako specjalista SEO. Wiedza zawarta w tym dokumencie pomaga zrozumieć podstawy optymalizacji strony w łatwy sposób – mówi dr Paweł Strykowski, współzałożyciel WhitePress i jeden z pomysłodawców projektu „Nowa koncepcja SEO”.
W skład poradnika wchodzi e-book oraz checklista, w której zostały zawarte najważniejsze informacje dotyczące optymalizacji SEO strony. Całość jest do pobrania z dedykowanej podstrony.