Chiński chatbot Emma zarabia w ciągu trzech miesięcy 7 mln dolarów. W ciągu dwóch miesięcy polski chatbot Milionerzy odebrał 22 mln wiadomości od użytkowników. Szwedzki koncern meblowy otworzył miejsce spotkań w Lublinie, które zarezerwujesz wyłącznie przez chatbota. Chatboty sprzedają, rezerwują, pozyskują potencjalnych klientów i dostarczają rozrywki. Czy aplikacja, która w imieniu marki rozmawia z użytkownikiem, ma szansę konkurować z tradycyjnymi sposobami pozyskiwania klientów? Jak skutecznie wykorzystać jej potencjał?

Z tego artykułu dowiesz się:
- do czego mogą służyć chatboty i jak wykorzystać je w działaniach komunikacyjnych marki,
- jakie są zalety chatbotów i czym charakteryzują się te, które osiągają najwyższe współczynniki konwersji,
- gdzie szukać informacji o najczęściej zadawanych przez użytkowników pytaniach, żeby odpowiednio zaprojektować chatbota,
- co wziąć pod uwagę w trakcie projektowania.