Dzisiejsze pojęcie marketingu jest bardzo szerokie, a dziedzina ta rozwija się nieustannie oraz w ogromnym tempie. Wraz z nią kreowane są jej nowe odłamy, rodzaje, ale także narzędzia ułatwiające realizację celów zakładanych przez plany czy strategie marketingowe. Jednym z nich jest copywriting – sztuka skutecznej sprzedaży słowem, o której... słów kilka.
Z tego artykułu dowiesz się:
- słów kilka o historii i roli słowa pisanego w szeroko pojętym „świecie reklamy”,
- czym jest i czym nie jest copywriting,
- kim jest prawdziwy copywriter,
- z czego korzysta lub powinien korzystać każdy twórca, aby efekty jego pracy były nieprzeciętne,
- jak się przygotować do tego, by Twoje teksty były skuteczne, ciekawe, jedyne w swoim rodzaju,
- czy istnieje „złoty środek” na najlpeszy tekst, slogan, scenariusz czy hasło (claim),
- jak wybrać odpowiednią agencję reklamową i copywritera.