Social selling składa się z elementów, które przynoszą zakładany efekt tylko wtedy, gdy są realizowane razem. Marketing, sprzedaż, content, lejki i kampanie to naczynia połączone, które nie zadziałają, gdy nie zintegrujesz ich w spójny plan programu socialsellingowego. W tym materiale przeprowadzę Cię krok po kroku przez ten proces tak, abyś mógł osiągnąć ROI, jakiego nie powstydziłby się Jeff Bezos.
Z tego artykułu dowiesz się:
- jak zaplanować i wdrożyć program socialsellingowy w firmie,
- o czym pamiętać podczas integracji działań marketingowych ze sprzedażowymi,
- jak zaangażować pracowników w program socialsellingowy,
- jak opracować road-mapę wdrożenia programu socialsellingowego,
- jak gromadzić, kategoryzować i promować content, by wykorzystać skalę, wiedzę, doświadczenie i potencjał całej firmy, a jednocześnie kontrolować jakość treści i skuteczność ich dystrybucji,
- jak planować content dla handlowców.