Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Ogłoszenie zwycięzców 16 kategorii konkursu organizowanego przez IAB Polska nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.

MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej – jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.
– Gorąco zachęcamy do udziału wszystkie agencje, zarówno te duże czy z imponującym dorobkiem, jak i te mniejsze. Kluczowy dla ocen kampanii będzie nie milionowy budżet, ale umiejętność połączenia kreatywności z efektywnością. Nawet niewielka kampania może z powodzeniem rywalizować z pracą promującą globalny brand za gigantyczne pieniądze – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką. Prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
– Dzisiaj nie mówimy już o digitalu jako osobnym, wyodrębnionym kanale komunikacji. Jest on integralną częścią działań komunikacyjnych, bez której nie sposób już wyobrazić sobie jakiejkolwiek kampanii. To pokazuje jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm – mówi Robert Wielgo, CMO, członek zarządu IAB Polska.
W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:
- Brand Awareness and Positioning
- Cross Media Integration
- Digital Driven
- Direct Response and Lead Generation
- Games & eSport
- Innovation
- Mobile Experience
- Offline Digitizing
- Online Marketing with Influencer
- Product Launch
- Public Service and non-profit campaign
- Best Use of Social Media
- UX
- Digital Experiences
- Smart Solution
- Data Driven & Precision Marketing
Zwycięzców konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi już po raz kolejny będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.
Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych). Niski koszt zgłoszenia kampanii ma zachęcać do udziału w konkursie agencje, które nie dysponują wysokimi budżetami na promocję swoich projektów, ale mogą się pochwalić ciekawymi i ambitnymi realizacjami.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Partnerami wydarzenia są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. Wśród nich znalazły się media branży reklamowej i marketingowej, największe portale oraz tytuły prasowe. Głównym Partnerem Medialnym jest Marketer+. Partnerzy Medialni to: Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, Nowy Marketing, Social Press, Wirtualna Polska Media.
W Polsce ten międzynarodowy konkurs odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.